Sabtu, 4 Jun 2011

3 perkataan yang menggambarkan diri aku?

 

Assalamualaikum dan selamat pagi semua..

Hari ni bangun awal konon nak langsaikan assignment Writing for the Media dengan Afif, tapi malangnya banyak sangat halangan dan cabaran. Lantas terpaksa lah urusan aku tu dibatalkan. Sob sob~

Tapi hari ni aku dok blogwalking kat blog Ayeem Ayam neh, boleh pulak aku terjumpa satu lagi laman sosial baru (errr baru ke? Entah-entah aku yang baru tahu) yang bagi aku agak menarik.

 

threewordsthreewords.me

 

Aku rasa website ni macam adik beradik dengan Formspring kot??? Tapi macam best jugak website ni kan… Korang boleh describe kawan korang dalam 3 perkataan. So sesiapa yang ada account dengan threewords ni boleh tahu 3 perkataan yang orang fikir tentang dia.

Yang senang nye, korang tak perlu nak mendaftar bagai lah dengan threewords nih. Cukup sign up dengan account facebook. Kan semua sekarang ni nak connect with your facebook account aje. Tapi bagus jugak kan. Tak payah la penat-penat register banyak kali.

 

account aku

Haa camni laa rupe account kita nanti. Comel tak aku buat background pink jugak? Nak sama dah macam kat blog. Wuaaawuaa… Aku buat account ni sebab nak tahu 3 perkataan yang korang nak bagi kat aku. lalalalaaa…

So apa lagi, klik gambar account aku tu dan submit 3 perkataan yang korang rasa sesuai untuk aku ye.

Kalau korang takde account dengan threewords ni, boleh la daftar. Tapi lebih senang korang klik yang connect with facebook ape tah tu (KLIK YANG FROM ME) . Heheheee…. Oke, aku nantikan submission korang. Lalalaa…

 

 

sign NISA


9 ulasan:

  1. OKAY FINE.MACAM BEST JE BENDA NI.KENA EXPLORE NI ! :D

    BalasPadam
  2. ui..cambes je site tu..nak try!:D

    BalasPadam
  3. 3 things i describe about u:
    Photo mania, talented blogger,sporting

    BalasPadam
  4. Dulu ade account nie.. Last2 buang sebab cam bosan lak.. Maybe sebab tade sape nak jawab three words about me tu kot

    BalasPadam
  5. wuuu threewords comel mcm blog akaklah!wee

    BalasPadam
  6. http://babypepper91.blogspot.com/2011/06/hint-hint-hint.html

    feel free to visit my blog sis :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay