Selasa, 26 Julai 2011

Ternganga terkesima

 

Assalamualaikum semua..

Yeaa mood agak okay hari ni walaupun ada ketikanya mood itu kelaut sebentar tadi. Maka blog aku hari ini dihiasi dengan beberapa entry setelah kerajinan menaip berjaya aku kerah. Huahuaa macam puisi haktuih!

 

IMG_4446

Aku baru aje sampai di rumah ahad lepas, selepas pulang dari concert MTV World Stage. Fuhh penat! Aku tak stay sampai habis concert pon. Aku dah cukup puas terjerit-jerit bila Neon Tree perform. Sampai di pintu rumah aku dihulur dengan kotak ESPRIT. Uikkk???

 

IMG_4449

ESPRIT HOUSTON in Funky Pink (Spring/Summer 2011 Collection)

 

Bila naik ke bilik, dengan rakusnya aku buka kotak itu. Whooaaa memang ternganga dan terkesima kejap. Hahaha oke bukan sekejap, lama jugak. Hahahaa tak pernah aku dapat atau beli jam pink. COMEYL OUHH!!! Dah laa jam ni collection ESPRIT untuk 2011 ! Kire latest arr kan? Wargghhh menjerit kejakunan aku.

 

Aku amat-amati jam ni. Nasib baik lah bukan besi silver ke hape. More to plastic keras. So aku boleh pakai yeahh!! Aku suka aku suka. Sunggoh laa aku excited sebab aku pon dah lama tak berjam tangan.

 

IMG_4450

Tapi malangnya aku tak sempat ke kedai jam untuk potong tali jam. Almaklumlah pergelangan tangan aku ni kecikkk aje. Huahuaa.. So tak boleh pakai esok. Sedeyh! Kahkahkah. Takpelah…

 

Hikhikk.. nak sengih sengsorang boleh? Ni yang buat kasih sayang bertambah-tambah nih! Muah muah! Hahaha.. gedik kejap. Setiap kali jam berdetik setiap kali itu kau ada di ingatan. Wahh madah gitewwww *muntah*

 

 

Bye bye! Malam ni tidur senyum.

 

sign NISA


36 ulasan:

  1. kiutnye pink..cecey sape yg bg ni..hee =)

    BalasPadam
  2. madah yg last tu terbaik :P hehehe

    BalasPadam
  3. jealous much! dahla esprit punya watch . dahla pink T_T . love ittt !

    BalasPadam
  4. Wah bestnya...
    Jeles betol la dapat jam cantik lagi berjenama gitu..
    Tapi warne pink la x bape nak suke.. Hehe

    BalasPadam
  5. Wahh Untunglaa..
    JELES JELES JELES

    BalasPadam
  6. waa. comeyy nya jam pink. sonok la kmoo ye ^^

    BalasPadam
  7. hamboihhhh cam taw je sape yg bagi ? kekekek ;p

    BalasPadam
  8. serius lawa.. dah la espirit..
    jeles2...hehehe

    BalasPadam
  9. untunglah ada orang sayang !!!
    hak3

    BalasPadam
  10. Ceyhh, sape bagi kat nisa tu! ;)

    BalasPadam
  11. Wahh...seronoknye...!

    vsit here frm Egypt~

    http://coretanfadlisabri.blogspot.com

    BalasPadam
  12. wow best nya dpat hadiah . mahal pulakk =D

    BalasPadam
  13. cantiknyer! pink kaler! i like!
    jelez2..:p

    BalasPadam
  14. wahhh~ pink ... shanteqnyer :)
    buat aty kasi erk? :)

    BalasPadam
  15. nak kapel dgn aie gak la..hahaha

    BalasPadam
  16. waa.. cemburu i.. hehehe.. cantik la jam tu..

    BalasPadam
  17. ya allah cantiknye.. ni yg jeles ni..sob3

    BalasPadam
  18. cantiknya jam tu.lama dah mengidam jam brand esprit ni

    BalasPadam
  19. cinta hati bagilah tu..gedik gitu euww euuww..hehehe

    BalasPadam
  20. kompem incik chenta hati yg bg..bestnye...<^_^>..

    BalasPadam
  21. WAAH.UNTUNGNYA DIA DAPAT JAM ESPRIT CANTIK BARU GITEWWW :D

    BalasPadam
  22. Adk nak jugak jam itu.. Ahaha~
    Gurau2.. Nice entry akk nisa ^_^

    BalasPadam
  23. sma mcm cik fa..
    tp cik fa punya yg lama..
    kaler hitam

    BalasPadam
  24. untungnyaaaaa. jam tangan idaman kalbu tuu ! waaaa, jealous ! :D

    BalasPadam
  25. huyoo.. bestnye!! boleh pakai raya nih!! ♥

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay