Rabu, 24 Ogos 2011

Layan lagu Jessie J

 

Assalamualaikum…

 

Cakap pasal Jessie J, most of you mesti ingat lagu Price Tag. Aku rasa lagu dia yang pertama, lagu ni lah. Itu pun aku dengar Maddi Jane cover lagu dia, barulah aku kenal Jessie J.

 

jessiej_nobody

Comel gak eyh Jessie J? Hohoo… Tapi kan sekarang aku selalu dengar lagu Jessie ni lah. Berulang-ulang kali! Aku tak tahu kenapa aku suka lah pulak dengan lagu-lagu dia.

 

Tapi tak semua lah kot… Selepas lagu Price Tag, aku ada minat dua lagu beliau.

 

854d6fae5ee42911677c739ee1734486_JessieJ-03

Who's Laughing Now - Jessie J

 

 

JessieJ-Nobodys-Perfect

Nobody's Perfect - Jessie J

 

 

Dua lagu ni yang selalu aku dengar sekarang. Aku suka pulak lagu-lagu macam ni. Tak tahu lah kenapa. Well, some of you might say that lagu-lagu yang aku suka tak best, tapi nak buat macam mana… taste setiap orang lain-lain ye tak?

 

Bagi aku, biarlah kita nak suka lagu macam mana pun. Telinga yang mendengar lain-lain mahunya. Jangan hanya kerana orang lain suka sesuatu, kita kena suka juga. Have our own life lah kan. Hohoo…

 

 

 

Thanks for reading.

sign NISA


11 ulasan:

  1. yup tul 2 .. lain orang lainminatnya :)

    BalasPadam
  2. aku plak suka lagu dangdut.. m.daud kilau.

    BalasPadam
  3. suka style rambut dia yg ala2 cleopatra tuh

    BalasPadam
  4. eh..nad pon suker maddie jane..:)

    new entry :: Berat Badan Menurun

    BalasPadam
  5. landax pun suka lagu "whos laughing now" catchy..tapi dia sexy,bley batal pose..huhu

    BalasPadam
  6. nak download la lagu ni.hee

    BalasPadam
  7. saya rasa telinga kita dr jenis yg sama.. kih3.. knl jessie j pun dari maddy jane.. and nobody's perfect is perfecto! :D

    BalasPadam
  8. sy pon minta gak dengan jessie j nie.. =)

    BalasPadam
  9. Aku suka tengok rambut da ni...mengancam.. :)

    BalasPadam
  10. lagu Jessie J mmg best. tambah2 lagi klu Maddi Jane yg tolong nyanyi. perrhh suara sedap giler.

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay