Selasa, 23 Ogos 2011

#3 AKU DI ENTRY MEREKA

 

Assalamualaikum…

 

Yeahuuu aku kembali update setelah berdiam diri sepanjang hari. Ye lah, hari ni satu entry je kot? Entry kali ni aku buat simple aje tau! Khas untuk beberapa orang yang telah mention aku / blog aku di entry mereka.

 

Thanks a lot kepada 4 blogger di bawah ni. Untuk baca entry mereka, klik di banner mereka ye!

 

aaaa

hhe

header faa laa!

vbnm,

 

Weee itu sahaja untuk kali ni. Terima kasih kepada yang sudi mention aku / blog aku dalam entry korang. Suka dan terharu tau! Hohoo maklumlah, kita ni siapa aje lah kan. Nak kata retis, langsung tak! Nak kata glemer? Jauh panggang dari api!

 

Hohooo… ada ramai lagi, dan link-link orang lain ada lagi aku simpan.. cuma aku akan keluarkan sikit-sikit ye… Thanks for reading.

 

 

sign NISA


6 ulasan:

  1. perrgh,kak nisa mmang retisss lah :p

    BalasPadam
  2. header lu nice!
    (bagi konteks seorang gegurl lah)
    =)

    BalasPadam
  3. pergh...gila retis lu ni nisa..semua dok buat entri pasal lu...huhuhu

    BalasPadam
  4. hai nisa kay (: c mok culik gambau anda eh . hehe peace !

    http://wwwmacam-macamderler.blogspot.com/2011/08/wordless-wednesday-3-d.html

    _________________________
    I have added cool emoticons to this message.
    To see them go to http://x.exps.me?609ea9613f49647daaf8d86712b02443

    BalasPadam
  5. i'm on the top..sukeee..hehe..thanx kak nisa coz mention me on your blog.. :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay