Selasa, 27 September 2011

Fahrin Ahmad skodeng blog aku weyyy! Pengsan!!

 

Assalamualaikum semua…

 

Whoaaa kemain tajuk aku mengundang! Seperti yang kalian tahu (cehh skema!) aku ni memang peminat pelakon hensem macho dan taff FAHRIN AHMAD. Kalau tak percaya sila baca ENTRY INI okayh!

 

15133_190306848266_93370318266_3019482_5215006_n

Halamakkkk 100% SINGLE?? Kalau Fahrin single, aku 200% SINGLE untuk beliau!! Ahaksss.. gedik bebenor aku ni apehal? Ni semua gara-gara dengar lagu Percaya Padaku by Ungu lah ni! Errrr takde kena mengena pulak. Okebye!

 

 

fa

Haaaaa tengok tuuu? Kan betul aku cakap Fahrin Ahmad skodeng blog kitewwww? Auww nak pengsan tauu kitew bila Fahrin Ahmad main aucakk aucakk dengan kitew kat sidebar tuh. Fuhhh bergoncang hati nurani aku (piiirahhhh!!!)

 

Hoooo abamm Fahrin ni kan sengaje taww wat kitew tak tido malam. Senyum-senyum lak tu bila skodeng blog kita. Lagi kitew refresh page tu, makin la dia duk kat situ ajew. Awwww setianye awakkk!! Uhukk uhukk!!

 

Tapi kan, sebenarnye….…

BE

Rupanya abamm Fahrin tu duduk kat situ sebab BUFFERED EARNING baru dari NUFFNANG lah! Wahh rezeki nih! Alhamdulillah, syukurnyeee…. Memang lepas ni kalau aku nak lepas rindu kat Fahrin Ahmad boleh lah aku tenung-tenung beliau yang sedang bertapak kat sidebar blog. Awww…

 

Oke entry ni macam gatal giler kat Fahrin Ahmad! Eh bukan gatallah, I ni peminat beliau tawwww.. Awww shuke sanad sanad…. OKBAI!

 

 

sign NISA


26 ulasan:

  1. sengaaaaaaaaaalll !!
    hahahha..nway, tahniah !! :)

    BalasPadam
  2. ahahahaa..rasa nak sepuk je nisa gedik cmtu.ahahaha

    BalasPadam
  3. HAHAHA . kufkirkan apa td nisaaaa ! haha . berderau drh bila dengar nama fahrin ahmad ... auwwwwwww single ! xD

    BalasPadam
  4. ok i tertipu coz FAHRIN IS ALWAYS MINE!!! (T__T)

    BalasPadam
  5. wah..bestnya dpt BE lagi. saya 1 pun tak dapat lg.

    BalasPadam
  6. pemint fanatik ke ni???hehehe..bukan main eh...tp dia mmg hensem kn....untung la kalo ade bf mcm dia nie...(berangan) hahaha

    BalasPadam
  7. Muahahaha.....kalau btl dia skodeng mmng i jeles hbis! =P

    BalasPadam
  8. wat gempak jor..tapi kalau betul pun die skodeng, die tak ckp kt nisa kan?hahaha..(munaweera.blogspot.com)

    BalasPadam
  9. HAHA . angau sudah ~:P

    _________________________
    I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://e.exps.me

    BalasPadam
  10. hahaha. alahhh dia ushar kat tepi rupanya. isk isk. ;p

    BalasPadam
  11. hi..jom join contest Perfumes Farm. fragrance mist dari Victoria's Secret menanti pemenang

    BalasPadam
  12. amboii , gilaa bayang ke (: hihi
    cikk nisa

    BalasPadam
  13. ingtkan betul la fahrin datang blog ni...
    huh!!
    mujur dia tak datang kalau
    idak mesti akak jeles...
    hahahahah

    BalasPadam
  14. sama lah.. abg fahrin pun skodeng kte gak.hahaha

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay