Isnin, 26 September 2011

Segmen jalan-jalan cuci mata bersama CT Fashion House!

 

Assalamualaikum semua..

 

Whoaaa rasanya macam dah lama tak bawak korang jalan-jalan cuci mata kan? Tapi sebelum tu meh aku nak story sikit. Bulan raya ni, bila aku pergi open house, aku tengok ramai yang memilih untuk berfesyen ala raya fusion. Kahkahkah memandai je aku bagi nama.

 

Maksud aku, ramai yang lebih selesa kenakan dress labuh atau plain dress bila menghadiri rumah terbuka. Simple tapi tetap trendy. Aku pun tak terlepas untuk bergaya dengan long dress jugak! Bagi yang nak usha dress yang cantik-cantik jom ikut aku jalan-jalan cuci mata.

 

 

ct_fashion2a

 

Pertama kali aku masuk ke website CT FASHION HOUSE aku memang sangat-sangat excited sebab ada long dress! Aku mula jatuh cinta dengan long dress tak lama dulu, masa bulan puasa. Bagi aku dengan satu plain long dress sahaja, kita boleh nampak simple tapi tetap bergaya!

 

 

cats

Haaaa lihatlah sendiri, design baju yang simple dan plain membuatkan senang untuk kita mix and match! Bila aku duk usha dress ni semua, aku dah boleh bayangkan aku memadankan dress dengan cardigan atau jaket, shawl pulak bolehlah pakai yang bercorak!

 

 

cats2

Dress plain macam ni pun boleh buat baju raya! Kalau nak serlahkan elemen glamour, korang cuma perlu padankan dengan shawl yang sesuai dan juga aksesori menyerlah! Haaa senangkan? Simple aje tapi tetap bergaya!

 

 

cats3

Tapiii… kalau korang bukanlah peminat dress, korang boleh cuci mata tengok blaus, tshirt dan juga seluar yang ada di CT FASHION HOUSE ! Pendek kata barangan di CT FASHION HOUSE  memang kebanyakannya membuatkan aku berkenan. Hohoo…

 

Jangan lupa ramai-ramai terjah CT FASHION HOUSE  tau! Mana tahu bulan depan ada yang melaram sakan dengan produk CT FASHION HOUSE ??? Hohoo… So, apa tunggu lagi???

 

 

 

Thanks for reading!

sign NISA


4 ulasan:

  1. da tengok,,mmg best la dpt cuci mata..:)

    BalasPadam
  2. nk terjah jgak la...sbb ari 2 dh terjah batik valley...sempat jgak la mengorder barang...hehehehe...thanx nisa share tempat2 shopping nie...

    BalasPadam
  3. suka pakai dress??www.dresslover84.blogspot.com

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay