Selasa, 25 Oktober 2011

Salin baju

 

Assalamualaikum…

 

Huuu ada henpon pon kena jaga, kena ada baju nye. Kalau tak habis lah calar balar, nanti bila dah calar cepat nampak burok. Bila cepat nampak burok, nak pegang pon dah takdak hati.Bila takdak hati kat henpon sendiri, beli henpon baru lebih canggih. Erkkk! Itu kalau banyak duit, kau nak tukar henpon berkali-kali pon ikut suka lah kan.

 

IMG_7891

Wajah sebelum. Dulu aku pakaikan henpon aku dengan baju biru. Hmmm ada kisah di sebalik baju biru henpon aku tuh. Tapi tempat nak pasangnya patah pulak, sama patahnya dengan hati aku. Ehhh mengarut!

 

Tapi orang kata biru macam warna lelaki, so orang kata henpon aku ni henpon jantan. Ahhh persetan! Jantan ka, betina kaaa.. ehh henpon ada jantina kah?? Errr…

 

IMG_7892

Wajah selepas. Bye bye baju biru. Kita teruskan hidup dengan baju pink pulok yeh? Bila pakai kan henpon baju biru, orang kata macam jantan. Tapi bila pakaikan baju pink, orang kata aku minah pinky pinky aww…

 

Sama ada aku sedar atau tak, banyak barang-barang aku sekarang ni warna pink! Hari tu shopping kat Times Square pon aku dok cari tshirt pink. Kejadah??? Okay mengarut, bye!

 

 

sign NISA


19 ulasan:

  1. comel la baju pink tu kih3..Naru suke pink die nmpak sweet

    jom join contest kite-
    http://narumiaida.blogspot.com/2011/10/entry-special-lso-contest.html?showComment=1319503886439#c1226045925056888000

    BalasPadam
  2. perempuan sinonim dgn warna pink kan?xbole lari.

    BalasPadam
  3. PINK 2 kan warna lmbut untuk gulz..so x ksh la pa pon owg nk ckp..huuu

    BalasPadam
  4. bese la pompuan mmg x leh pisah ngan color pink..tp phat pun pakai pink apa..x caya tgk kat blog phat ;-)

    BalasPadam
  5. nisa, nape yg biru tu nmpk cam baru lagi.hehe~ pink memang comey!

    BalasPadam
  6. ncet ak, xpenah ade bju pun.. hehee.. naseb2

    BalasPadam
  7. Sweetnyeeeeeee casing you color pink :D

    BalasPadam
  8. Kak Nisa omey, ni handphone BB yang mini tu ke?

    BalasPadam
  9. pink tu memang dah sinonim dgn perempuan walaupun xbyk yg suka warna pink..

    BalasPadam
  10. nice.. kalau xjg, dier merajuk, wat hal.. :)

    BalasPadam
  11. woah tapi saya lagi suka yang biru..
    http://icedlemontea712.blogspot.com

    BalasPadam
  12. Torch i ni tak pernah salin baju ok.. huhu.. nak pi shoping dress tuk die lah nanti.. hehe..

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay