Ahad, 29 April 2012

Cepat-cepat join Samsung Global Blogger!!!

 
Assalamualaikum…
 
 
 
Olympics515x293-0
 
 
Rasanya dah berkali-kali aku duk membebel kat sini nak suruh korang join jugak Samsung Global Blogger ni. Pada yang masih blur dan blank pasal Samsung Global Blogger ni, tolonglah rajinkan diri untuk terjah ENTRY INI. Kat situ aku dah bagitahu apa tu Samsung Global Blogger ni.
 
 
 
Kalau masih tak kondifen.. ehh konfiden, aku ada berkongsi serba sedikit tips buat video supaya korang ada sedikit guideline macam mana nak hasilkan video yang baik untuk submit untuk Samsung Global Campaign ni.
 
 
 
 
 

 
Heee aku pulak memang tak konpiden langsung nak cakap omputih ni haa… Tapi takpelah.. belum cuba belum tahu kan??? Maka tanpa sediakan apa-apa skrip dan persediaan aku terus rakam video kureng best ni sejurus selepas aku habis meeting pagi tadi. Huhu. Lantaklahh janji aku mencuba. Korang pun jomlah cuba :D
 
 
 
 
 
 
 
Sign PNG NisaKay
 
 

2 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay