Selasa, 29 Mei 2012

Nuffnang Trip to Awana Genting Highlands Golf & Country Resort – RESTORAN RAJAWALI

 

Assalamualaikum…

 

Sebelum ni aku story mory kat korang pasal hotel Awana Genting dan telah pun aku share sedikit gambar hotel dan sekitarnya yang aku ada.. Dan seperti yang aku janjikan, aku akan story mory pasal restoran hotel tersebut iaitu RESTORAN RAJAWALI.

 

P1015451

Restoran Rajawali ni terletak betul-betul di sebelah lobi. Kalau berdiri kat reception counter memang sah-sah lah akan nampak pintu msuk restoran. Kalau tak nampak jugak meh korek bijik mata. Ehh!!

 

 

P1015453-tile

Sesampainya kami di hotel Awana Genting, kami semua check in bilik masing-masing selepas diberi taklimat tentang aturcara. Lepas check in tu, aku terus tukar baju untuk aktiviti treasure hunt (entry akan datang) dan turun makan.

 

P1015462-tile

Pergghhh tengoklah bermacam-macam jenis hidangan yang ada untuk makan tengahari.

 

P1015467-tile

Makanan untuk vegetarian pun ada, makanan western punnn ada. Wallah! Aku memang suka makanan western.

 

P1015476-tile

P1015481-tile

Lauk pauk makanan tengahari yang sangat menyelerakan dengan aroma menggoda pergghh!! Tak terkata lah aku. Harharharr~

 

P1015489

Ini pulak wajah-wajah keriangan para blogger yang sedang makan tengahari. Amboii tengah makan pun sempat berposing uollss!! Bloggers spotted : miracikcit , Nisa Fuzi, Hanis, Cik Lily and Ruby.

 

 

P1015493

Meja khas untuk bloggersss uollss!!

 

P1015699

Ini pulak meja kami masa sarapan pagi, masa hari kedua kami di hotel ni..

 

P1015701-tile

Sarapan ala western. Ada bacon, sausages, potato wedges dan pancake!!

 

P1015706-tile

Nasi lemak, nasi impit, salad dan buah-buahan…

 

P1015714-tile

Cereals, nasi goreng, roti bakar dan jus merupakan hidangan utama untuk sarapan okayh..

 

P1015718

Inilah hidangan pertama yang ku ambil. Honey star kegemaran aku semestinya! Hahaha macam budak tadika pulak aku rasa sarapan makan cereals. Ahh pedulikan! Lepas makan cereal, aku tibai pancake, roti bakar, sausage dengan potato wedges pulok. Hahaha..

 

Demikian makanan yang sedap lagi mengenyangkan perut yang dihidang sepanjang dua hari kami di hotel tersebut. Persekitaran restoran Rajawali pulak sangat selesa sebab luas, ada stage dan banyak tempat duduk. So kalau musim cuti sekolah aku bayangkan mesti ramai kat hotel tu.

 

Baiklah… dah habis cerita pasal makan, next entry agak panjang lah kot, sebab aku nak cerita pasal aktiviti treasure hunt kami pulok! Weeehuuuu!!! Ohh ye, kalau nak baca entry-entry aku yang berkaitan TRAVEL boleh lah CHECK THIS OUT !!

 

 

Sign PNG NisaKay


9 ulasan:

  1. WA...LEH GEMUKS CMNI..SYURGA MAKANAN..HAHAHAH

    BalasPadam
  2. Dah kenyang cam ni mane nak treasure hunt nye.Haha

    BalasPadam
  3. makan sesajer...perghh..best boleh gemuk macam ni

    BalasPadam
  4. woaaa!!!syurga mknn..klu masuk restoran tu,mau x kluar2..haha

    BalasPadam
  5. Hoi, terliur balik makanan tu sume !

    BalasPadam
  6. datang blog kak nisa mesti ade gambar makanan semua2 ni..mase tu jugak lah nieda lapar hahahahaah :)

    BalasPadam
  7. nisa,is that beef bacon or it just a bacon?? coz we as a muslim should know that most of bacon is pork belly meat..so,be careful on what u eat as well.,not all hotel in malaysia provide halal food..

    BalasPadam
  8. wah! rajin betul nisa snap satu2 gambar makanan tuh! hehe~ :) enjoy betul makan kalau byk choice cmnih..huhu~

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay