Isnin, 25 Jun 2012

Transformasi mengejut!!

 

Assalamualaikum…

 

Dah lama nampaknya aku tak menaip dengan akdar kelajuan begini, yang memerlukan aku menambah elemen kejutan dalam entry aku. Cewahhh entry kejutan lah sangat ehhh??!! Apa apa aje lah.. Nak cerita lah kat korang hari tu aku ada pergi photoshoot suka suki… Maka kalau photoshoot muka harus ler da bomm kan? Tapi muke ku… Huk huk…

 

P1012356

ARGGGHHH!!! Layakkah aku photoshoot dengan muka begini? Mungkin boleh diperbetulkan sedikit kiranya aku mekap sendiri? Oh noooo. Kang shoot tengah panas kang tak sampai 10 minit kang mekap dah cair pastu nampak terus parut jerawat kat muka aku!! So… solusinya adalah… jeng jeng jenggg…

 

 

P1012358

525958_324609947625234_1115301387_n

Yeahhhhh dah macam pelakon filem pulok ku rasakan duk mekap tebal macam ni. Memandangkan aku dah lama tak mekap tebal-tebal untuk tujuan photoshoot ke ape, maka tengkuk ku agak kekejangan setelah mekap selama sejam.. Huahuahuaaa… Siapakah di sebalik sentuhan ajaib yang telah melakukan transformasi kat aku nehh???

 

 

P1012367

Taraaa.. tu dia MUA saya pada hari itu iaitu kak Azura Mahmood. Kak Azura ni memang MUA profesional.. Dia dah biasa mekap ramai model and mekap untuk pengantin tu semua. Memandangkan talent lain cancel last minute, maka aku sorang je lah yang mekap and photoshoot! Haaa maunye tak puas beliau nak menyental muka ku sorang!!

 

 

P1012366

Tu dia Kak Azura Mahmood kita pandai berposing jugekkk!! Haaa kalau nak tahu Kak Azura ni ada menyediakan perkhidmatan mekap untuk pelbagai jenis acara… kahwin, tunang, photoshoot, dinner, dan macam-macam lagi lah.. ada jugak buat service lukis inai pengantin!

 

 

cats

 

So kalau korang nak pergi photoshoot, atau dinner, atau ade kawan, sedara mara nak kahwin, tunang atau tengah mencari make up artist, boleh lah contact Kak Zura ni ye. Beliau seorang yang senang nak bekerjasama :) Heee pasal photoshoot pulak hari lain lah aku story yek! Kbai…

 

 

CONTACT :

Azura Mahmood

Facebook : https://www.facebook.com/azura.mahmood

 

 

Sign PNG NisaKay


32 ulasan:

  1. Shawl nya cantik lah nisa . nisa pun cantikk:) mana gambar photoshoot tu,,nak tengok!

    BalasPadam
  2. setelah make up nampak lagi matang. Macam 3-4 tahun lebih tua.. hik hik hik.. ape2 pun cantik make up tu ^^

    BalasPadam
  3. cantik gambar nisa dah mekap yg no.2 tu...;)

    BalasPadam
  4. Seyes, memang lain sgt... Kalah model2 sedia ada.. But seyes u look so gojes dear...

    BalasPadam
  5. mak ai.. cantiknya. dah macm retis dah.. :)

    BalasPadam
  6. cantik.. lain sungguh muka nisa... cam anak patung..

    BalasPadam
  7. lain benar bila dah mekap...cantik sangat...

    BalasPadam
  8. Wow!!!!

    Memang totally transform!

    BalasPadam
  9. Nampak berbeza kan, tp yg belom mekap tu lebih manis dan bersahaja la. Akak suka.

    BalasPadam
  10. Lain sangat muka kak Nisa bila tak makeup ! hihi

    BalasPadam
  11. Assalamualaikum..best pandai make up..hihi..nisa..singgahlah blog saye..hihi..jenguk kampung saya kat sarawak..hehe

    BalasPadam
  12. perghh. memang berbeza habisan la muka kau.

    BalasPadam
  13. Ok je muka tak make-up pun... :)

    BalasPadam
  14. AMBOI NISA SEKARG.. MAKIN HEBAT... TP LEPAS MEKUP NMPAK LEBIH KURUS... PASTU MCM PATUNG KAT PASARAYA YG DOK DI PAKAIKAN BAJU SANA SINI.. BETUL LAH... LAWA... UNTUNG NISA.. ADA SEMUA PAKEJ...

    BalasPadam
  15. hai madam mondoq!!! haish!! asyik salah orang je ni.. hai nisa kay..hehehe :P

    BalasPadam
  16. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151866640330650&set=a.10151853872030650.878531.815935649&type=1&theater

    BalasPadam
  17. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151866640330650&set=a.10151853872030650.878531.815935649&type=1&theater

    BalasPadam
  18. wahh nampak mmg berbeza, cun sgt...

    BalasPadam
  19. nampak mmg berbeza, nisakay nampak cun sgt, :)

    BalasPadam
  20. fuhh mata nampak lebih mnyerlah selepas dimekap

    BalasPadam
  21. mmg transformasi mengejut :D nmpak tantek :D

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay