Ahad, 24 Jun 2012

So, apa cer??

 

Assalamualaikum..

 

Hmm… aku sendiri merasakan keadaan yang jelas menunjukkan bahawa sekarang aku banyak abai aku punya blog ni. Dah ala-ala berhabuk dah pun! Kalau update pon duk update promote benda-benda. Kesian lak kat readers. Kang duk promote barang memanjang kang blog aku ni tak ubah macam billboard tepi highway!

 

Baiklah.. apa cer aku sekarang??? Hmmm.. macam ni lah hidup. Berkejar sana sini sebab nak kena pergi event. Selagi mampu pegi, aku usahakan pegi jugak walau kudrat diri tak seberapa mana. Tapi kalau ada hal yang teramat penting maka terpaksalah aku merelakan beberapa event aku tak dapat pergi. Sobss!!

 

 

fsyn4

 

So… basically sekarang ni aku macam work hard giler (ehh ye ke??) untuk push online shop aku. Ehhh ini BUKAN online shop baru ye.. FSYN ialah jenama baru yang aku perkenalkan setelah Mini Shopaholics menjalani proses penjenamaan semula. So bos-bos aku kat Amanz telah bersusah payah came out with this FSYN idea. Sound more modern and elegant katanya!!

 

So… here are the few things that I’ve been working for. Custom Made Shawl!! Yesss it was a long time ago since I want to launch or sell my own custom made shawl. At the beginning, I just bought the material for myself. But I’m thinking that why not I try to sell it? So here you go.. SILKY PAISLEY SHAWL by FSYN.

 

SILKY PAISLEY BLUE

 

SILKY PAISLEY GREEN

 

SILKY PAISLEY PINK

 

Yess… aku sengaja suruh tailor jahit curve kat hujung sebab bila pakai bentuk lengkung tu nampak lagi kemas dan cantik je. Panjang shawl pulak 1.7m so memang cukup untuk lilit kemas tanpa risau terdedah leher ke ape ke.. dan cukup untuk menutup dada :’D Kalau ada yang berminat boleh tengok details semua kat page FSYN ye!

 

 

Dan satu lagi produk yang aku baru nak cuba jual ialah beg tangan! Yahooo!! Masa aku dapat stok ni, walaupun sikit, aku pulak yang dup dap dup dap! Takut betol aku kalau-kalau aku pulak dah yang sangkut dengan beg-beg ni kang. Hahaha… Jom usha jomm ushaa!!

 

BAG01-BROWN

 

BAG01-ORANGE

 

BAG01-PINK

 

BAG02-PINK

 

BAG02-TEAL

 

Okay sudah cukup sudah.. cukup sampai di sini sajaaa.. Jangan biar air liur korang meleleh-leleh sok usha beg ni oii!! Ini baru sikit. Kalau laku lah beg-beg ni semua, aku tambah lagi stok beg. Nanti aku sendiri pi mengadap supplier, pastu handpick sendiri stok. Haaa amacam ada bran kaaa???

 

Macam biasa.. JANGAN TANYA SOALAN YANG DAH ADE JAWAPAN! Nak info lanjut mengenai detail beg-beg ni semua, atau macam mana nak beli ke apa, sila lah pergi like page baru online shop aku iaitu page FSYN okay? Muah muah. Kbai.

 

 

 

Sign PNG NisaKay


11 ulasan:

  1. aiseyh..menarik aih beg2 tuu..

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum (^_^) datang follow blog ni. Follower yang ke- 12453 .

    Nanti jikalau ade kelapangan , awak tinggalkan jejak link blog awak di sini ya Exchange link

    nanti saya dapat Blogwalking awak selalu (^_^)

    Hope dapat jadi rakan yang sejati dalam blogger ni ya , kita gunakan peluang ini sebaiknya untuk mengeratkan lagi hubungan antara 2 blogger (^^_)
    Salam perkenalan ; ) sekali lagi dari Fariz Reza .

    BalasPadam
  3. Waa. Myra suke bentuk2 paisley ni. hehe. Nice2 :)

    BalasPadam
  4. Serious tak meleleh pun tengok shawl/handbag tu :p

    BalasPadam
  5. ololo.. beg2 tu cm menarik je.. terjah!!

    BalasPadam
  6. cardigan kuning u pkai tu beli kt mne ea?

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay