Sabtu, 30 Jun 2012

Bertemu si Honey Koyuki

 

Assalamualaikum…

 

Haaaa sebut je HONEY KOYUKI mesti semua kenal kan. Kalau tak kenal dengan nickname ni aku tak tau la apa nak jadi. Kalau anda bukan blogger mungkin ada yang kurang familiar.. Tapi kalau anda blogger tapi tak pernah dengar atau kenal Honey Koyuki ni sila balik rumah menuntut balik ilmu blogging dari bab satu!

 

Hari ni aku pergi wedding blogger kiut miut lagi meletopss iaitu Irine Nadia Marcello. Alhamdulillah selamat kau dik menjadi isteri kepada Vel Oliver. Errr nama sebenar husband dia aku tak tahu. Kekekee.. Dan pada majlis penuh meriah ni, aku telah bertemu blogger femes ames yang telah lama ku minat dalam diam (apakah??)

 

HONEY KOYUKI

IMG_4193

Okay macam pelik pulak aku panggil dia Honey Koyuki. Itu URL blog dia lah! Hahahaa blogger yang aku maksudkan tak lain tak bukan Falin Litana.. ehh!! Ampunnn ampun!!! FATIN LIYANA in da houzzzz bebehh!!!

 

Tak tersangka daku, di bumi Melaka inilah (ayat stok buku Sejarah), di majlis gilang gemilang inilah aku akhirnya dipertemukan dengan blogger ini yang telah lama aku nak jumpa. Apakah macam sakai sungguh ayat aku tadi.. Huk huk…

 

 

IMG_4191

Ini yang payah bergambar dengan orang cantik amat macam Atin. Isk isk iskk dah terkurang kecomelan aku sebab muka Atin bersinar-sinar. Ehhh over lak aku. Pakai Fair and Lovely ye Atin? Kekekekee… Sesungguhnya aku ingat beliau ni sombong orangnya. Tapi hampagas sungguh diriku kerana sesuka hati judge beliau. Ternyata Fatin Liyana sungguh la peramas mesra. Ehhh!!

 

Okay okayyy dah malas upload bebanyak gambar. Tunggu aje lah aku update kat belog yang fana ni yeh. Tu pun kalau aku cukup rajin nak update! Muahahaa!!! Okaylah… Thanks Fatin Liyana.. nantikan I upload video kita kat Youtube eh? VIDEO?? Harharhar!! Nantikan. Kbai.

 

 

Sign PNG NisaKay


39 ulasan:

  1. betul. ko dh x comel nis duduk sebelah atin. haha :p

    BalasPadam
  2. #wahhhh , bestnya kak nisa dapat jumpa dgn kak fatin niy. Omeyy gila kak fatin..oke,jelez dgn kak nisa..heee..=)

    BalasPadam
  3. update pic kawen irine !!!! ngehngehngeh

    BalasPadam
  4. Apabila 2 orang blogger fames amos bertemu! Loikeeeee! ^_^

    BalasPadam
  5. waaaaaahhhh..

    tahniah lah irene..hoho..

    bestnye nisa dpt jumpe fatin ! <3

    BalasPadam
  6. wah!!! FL, ni yg jelez ni... lau dpt jmpa nisa dgn FL kn best =)

    BalasPadam
  7. cun habis kak nisa dengan kak FL . love uolss! :)

    BalasPadam
  8. saya pun simpan hasrat nak jumpa FL ni

    BalasPadam
  9. Amboih, retis b'temu retis... Haha

    BalasPadam
  10. ha ha honey koyuki .. fatin liyana rupanya
    ..

    BalasPadam
  11. Bodoh, aku fikir kau nak buat entry pasal irine.. rupanya pasal fl... ko memang kan... kawan dengan irine pasal femes rupanya... bukan ikhlas pun.. phuuih!!!

    BalasPadam
  12. kak FL memang comel, nak jumpa dia jugak ! :P

    BalasPadam
  13. Tak dapat nak pegi semalam.. tetiba ada keje pagi sampai petang.. kecewa tul.. kalau tak boleh jumpa Nisa ngan Fatin Liyana. leh minta sign..

    BalasPadam
  14. Love this two bl0gger ;D
    Bkn snang nk jmpa FL,msti si d0ct0r ni dr awl lg da plan melapangkn msa dia date ni..hehe..
    Cantik sgguh skin face FL, ape la rhsia kcantikn dia kan? (^_^!)

    BalasPadam
  15. Saya datang melawat blog nisakey.. Kamu berdua sangat manis di wedding irine ni okeh..=)

    come join my first contest:)
    http://missdiarena.blogspot.com/2012/06/kenangan-ramadhan-contest.html

    BalasPadam
  16. kirim salam kat fl tu nisaa..heheheh..=)

    BalasPadam
  17. nisakay! abaikan je cakap org, we can never please people cuz they will never feel satisfied. so let the negativity pass on its own. have a gud day girl! best jumpa nisa semalam! u r beyond friendly hee sama macam kak anne. take care ya!


    thanks jugak anda2 yang tinggalkan komen kat sini hihi

    BalasPadam
  18. sory baru follow blog awak :)
    happy blogging ^^

    BalasPadam
  19. Nisa and FL , both of u comel!! ♥♥♥

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay