Rabu, 28 November 2012

Pokok Krismas LEGO tertinggi di Asia

 

Assalamualaikum…

 

Selamat menyambut Hari Natal kepada rakan-rakan dan pembaca yang menyambutnya ya! Bersempena perayaan Christmas yang akan datang, tadi aku usha-usha Facebook Page LEGOLAND Malaysia. Dorang ada upload gambar ni..

 

[All pictures are taken from LEGOLAND Malaysia Facebook page. I do not own any of these pictures.]

lego

Wowwww selama ni aku tengok kat TV pokok krismas tu dibuat dari pokok yang betul. Lepas tu orang yang merayakannya akan letakkan macam-macam jenis hiasan kat pokok tu. Lepas tu letakkan lampu lip lap lip lap kat pokok krismas tu.. Yang ni pertama kali aku tengok pokok krismas dibina dengan menggunakan LEGO !

 

lego2

Ini pulak mungkin dia punya hiasan kat pokok krismas tu lah kot? Hahaha entahlah aku pun tak pasti… Hahahaha…

 

 

lego3

Ohh ye just sharing.. kepada semua yang bakal menyambut perayaan Krismas, dan mungkin you guys ada di sekitar Johor, bolehlah saksikan pokok ni pertama kali dinyalakan. Err bukan nyalakan api, tapi nyalakan lampu la kan?

 

Kalau you guys yang tak menyambut Krismas pun nak tengok takpelah kot. Bukannye kita memang berniat nak sambut perayaan ni kan? Datang mungkin kebetulan korang tengah bercuti kat LEGOLAND ke.. Atau just nak tengok pokok yang diperbuat dari LEGO… Kan?

 

All pictures are taken from LEGOLAND Malaysia Facebook page. I do not own any of these pictures. Visit and like LEGOLAND Malaysia facebook page for more pictures.

~Nisa Kay~


12 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay