Sabtu, 1 Disember 2012

Haha + Byul wedding

 

Assalamualaikum…

 

Dalam pada tengah buat assignment tu kan.. sempat lagi aku ternampak ade orang post link website ALLKPOP kat facebook. Well, aku memang tak baca and tak pernah pergi this website pun. Tapi apa yang menarik perhatian aku ialah link yang dipost tu ialah berita perkahwinan Haha dan Byul.

 

Kedua-duanya artis terkenal di Korea. Tapi aku kenal Haha sebab Running Man aje. Tak tahu lah dia ni penyanyi ke apa. Byul lak aku memang tak kenal. Aku tahu dia artis Korea je. Nama dia well known lah kan. Alaa kalau nak tahu korang Google je lah eh.

 

[ALL PICS CREDIT TO : ALL KPOP’s WEBSITE]

haha2

 

haha4

 

HAHA6

 

HAHA5

[ALL PICS CREDIT TO : ALL KPOP’s WEBSITE]

 

So tu jelah entry kali ini. Bosan mengadap assignment, maka ku leraikan sedikit kekusutan dengan cuci mata gambar wedding Haha dan Byul. Tak minat KPOP? Okay toksah baca then. Aku taknak orang meninggal. Ehh maksud aku, aku taknak orang meninggalkan komen-komen yang tak best kat blog aku yang suci murni ni. #ehh

 

 

~Nisa Kay~


14 ulasan:

  1. minat running man..haroro dh kwin..comel je byul

    BalasPadam
  2. Comel jek pasanagan ni.
    Byul tu penyanyi :)

    BalasPadam
  3. haaa..
    dah kahwin dah playboy runningman ni aka HARORO..
    suka haha dalam runngingman..
    gila-gila je perangai...
    :)

    BalasPadam
  4. chumelll sangat. suke haha cuz he is funny. congratulation to both of them :)

    BalasPadam
  5. haha hahaha dah kahwin?!!

    fuyoo..ngn byul tu. hebat jgk mamat nih..kat running man kene buli je.

    jong kook je tak kawen lagik..

    BalasPadam
  6. kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
    semoga menjadi semangat .. :)
    Ingatlah selalu bahwa tekad Anda untuk sukses lebih penting daripada yang lainnya.

    BalasPadam
  7. Hensem do HAHA, tak keluar langsung muka gila dia masa RM, haha

    BalasPadam
  8. salam..datang follow sini..
    haha & byul..@_@

    BalasPadam
  9. jom join segmen saye buat . hope dpt join dah menambahkan peserta, ajak lah kwn2 skali . thank you

    http://blackpixiestale.blogspot.com/2012/12/segmen-tell-me-your-wish.html

    BalasPadam
  10. saya tak minat dengan pelakon atau artis mereka. cuma tidak dinafikan ada beberapa filem korea yg memang bagus untuk ditonton

    BalasPadam
  11. aritu dgr haha cite dlm talk show ape ntah dia kte dia bgtau jong kook sampai jong kook xleh mkn sbb trkejut sgt yg haha nk kawin dgn byul...kelakar je diaorg...haroro pororo ni kawin dah.... :)

    BalasPadam
  12. Haha!Minat sanagt!Byul cantik,haha kacak & lawak! Sepadan! HARORO-PARORO...

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay