Selasa, 29 Januari 2013

Statistik pengunjung blog hari ni…

 

Assalamualaikum..

 

Rasanya aku belum pernah kongsi statistik pengunjung blog aku ye dak? Ke dah lama sangat sangat aku tak berkongsi statistik dengan korang? Aku bukan ape.. malu kot nak share dengan korang statistik pengunjung blog aku yang picisan ni..

 

Kalau nak dibandingkan dengan blog lain yang jauh lebih femes ames, lebih berkualiti entrynya, dan lebih baik gaya penulisannya, berapalah sangat trafik blog aku ni haa.. sebab tu lah aku malu sangat nak berkongsi trafik blog aku dengan pembaca semua.. tapi takpelah, hari ni buang tebiat sikit ye..

 

statistik

 

See? Tak seberapa sangat lah trafik blog aku hari ni… termasuk entry statistik ni, hari ni sahaja aku dah update 5 entry rasanya. Haha. Entah apa yang merasuk aku hari ni, kemain duk updaye blog aje.. Tapinye entry pun pendek-pendek dan kurang intipati nye lah.

 

Aku update entry pasal Taman Tema Genting pagi-pagi buta.. yakni pukul 2 or 3 pagi gitu. Walaupun kepenatan balik main lasertag, tapi aku tak terus tido.. Lepas tu entry aku yang lain semua entry pendek-pendek dan ringkas aje. Dan setakat jam 5 petang, inilah trafik blog aku… Herher..

 

Alhamdulillah tercapai target trafik blog melebihi 1500 unique visitors hari ini.. InshaAllah akan aku maintain trafik dan mungkin meningkatkan ia di masa-masa akan datang… Maintain trafik tu penting sebab ia menentukan harga iklan yang akan dipaparkan di blog ini, dan ia BUKAN SATU TUGAS YANG MUDAH. Sebab tu kami bloggers letak harga untuk pengiklanan. Not everything we can get for free :)

 

 

XOXO


15 ulasan:

  1. Wahhhh! tinggi nyer blog traffic k.nisa! :D

    BalasPadam
  2. Ok wat.my trafik sehari pling tinggi pon x cecah 400.hehe..

    BalasPadam
  3. ya betul...saya setuju, saya just 1000-1500 UV je sehari, huhu.. InsyaAllah saya akan tingkatkan juga

    BalasPadam
  4. Mak aihhh! Tu kata tak seberapa.. Tinggi tu trafik blog Nisa.. Compared to kitorang ni.. Huhu~~

    BalasPadam
  5. hai kak nisa.nak tanye,ape beza total views today dgn total uniques today?

    BalasPadam
  6. @Ika Ika Faid
    uniques means no duplicates.. hmm unik, tak kira bape byk kali kita masuk blog tu, tetap dikira 1 utk seorang.. kalau org yg sama visit byk kali, nnt kat view today tu akan update ikut bape byk kali org tu masuk.. unique visit plak kira berapa individu yg lawat blog kita. sbb tu unique visits lg sikit dari views today. agak2 jelas tak? haha

    BalasPadam
  7. hihihihi abg nisa kay tlg jwbkan

    BalasPadam
  8. oh..baru faham.patut la total view lagi banyak dr unique view.thanks for your information =)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay