Selasa, 1 Januari 2013

Tahun 2012 saya

 

Assalamualaikum…

 

SELAMAT TAHUN BARU kepada semua pembaca blog Nisa Kay woot woot! Syukur ke hadrat Ilahi akhirnya kita telah melalui satu lagi tahun di bumi Allah Yang Maha Besar ini. Syukur tak terkira kita semua dipanjangkan umur hingga ke hari ini… Hmmmm..

 

Macam-macam dah berlaku pada aku dalam tahun 2012. ALHAMDULILLAH… kebanyakan yang berlaku itu adalah perkara-perkara yang sangat baik… Walau disulam dengan duka sekali-sekali, Allah ubat pula lara di hati dengan kemanisan dan nikmat yang tidak terhingga… Aku kenal dengan ramai kawan baru dan dapat banyak pengalaman baru..

 

Blog aku juga menerima perubahan yang sangat sangat drastik sepanjang tahun 2012 ini. Aku berjumpa dan berkenalan dengan ramai orang baru, dapat pergi banyak event yang best-best.. dapat pergi bercuti.. Subhanallah.. Banyak sangat rezeki yang Allah bagi.. aku bersyukur Ya Allah.. tahun yang sangat wonderful :”)

 

 

catssssssssss

 

Ni semua gambar-gambar antara kenangan manis aku sepanjang tahun 2012. Blog, blogger, events, Nuffnang, MIG, Amanz, family.. semua termasuk dalam kenangan yang tak akan aku lupa sepanjang 2012 yang penuh cabaran dan kenangan.

 

Tapi bila aku korek-korek balik album 2012 aku, banyak pulakkkk gambar.. Hahaha tak jadi buat satu entry.. kalau buat banyak entry aci tak? Hahaha aci tak aci, aku tetap akan buat entry! Blog aku kannn ahaksss…. So stay tune ya!

 

 

XOXO~


1 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay