Sabtu, 23 Mac 2013

OOTD – Chiffon peplum blouse & printed shawl

 

Assalamualaikum…

 

DSC00497

A few weeks ago kot kami ala-ala nak makan-makan sekali dengan surprise kan birthday untuk abang baju askar di dalam gambar, Qarl Haiqal. Kengkonon nak sepraiss sepraiss. Tapi masa aku dan abang Adam Arjuna sampai elok je semua orang tengah makan kek.

 

Oh noooo !!! Seprais tak jadi sebab pelayan salah timing bawak keluar kek ! Ape daaa.. Dah lah kecah-kecah sangat amik order. Berlagaknya bukan main. Bila dia yang salah ambil order, macam nak gaduh pulak nada suara tu. Dah tunjuk gambar dalam menu pun boleh salah =.=

 

DSC00499

OOTD ! Ahaaa ini bukan outfit of THE day dah ni.. tapi Outfit Of THAT Day muahahaha… Dah berapa minggu baru iolss nak update ! Choiiii sangattt ! Blaus warna mustard ni ada flare ala-ala peplum kannzzz? Iolss suke sangat ! Kalau nak beli lah dari online shop aku, tapi bukan dijual online ye… hanya dijual di butik Sincerely By Us. Kenapa di butik tu? Nanti aku sharee!

 

 

DSC00500

Ehemmm aku ni memang suke benor baju yang plain, sebab aku suka padankan dengan tudung bercorak ! Kalau beli tudung bercorak, boleh match dengan baju kaler lain ! Contohnye shawl yang aku pakai dari Sincerely By Us ni… Cantik kann? Material sangat best dan senang bentuk ! Kalau pakai dengan baju merah atau biru pun boleh match !

 

 

DSC00502

Yang color-block bag ni pun dari online shop aku. Dah SOLD OUT keenam-enam warna tapi jangan risauuuu siapa yang dah berkenan sampai tak tido malam tu, inshaAllah dalam masa terdekat ni aku akan cuba restock, dengan lebih pilihan warna okay?

 

 

DSC00550

Ehemmm gambar feeling mesti ada ! Kalau pergi i-City time siang-siang takdak orang, then lampu belom pasang, aku rasa korang dah boleh feeling-feeling Korea, gambar lak kasi over-exposure muahahaha !!!

 

 

cats

Baiklah.. secara ringkasnye ini outfit aku malam kejadian bersejarah tersebut. Aku fokus pada baju je.. Sebab aku pakai jeans and flats biasa aje. Kalau ada yang berminat nak beli blaus ni online, lemme know ya.. Mana tahu aku restock and update online pulak ye?

 

And thank you so much Sincerely By Us for the gorgeous colourful shawl ! I love it to bits ! Korang pun jangan lupa shopping dengan SBU tau ! Dorang ada butik kat Alam Avenue Shah Alam ! More info about online shop aku dan butik SBU ni aku update lain kali ye ! Muah muahhh !!

 

 

XOXO


10 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay