Khamis, 21 Mac 2013

Iklan kelakar…

 

Assalamualaikum..

 

Hari ni aku tengok iklan syampu ni kat Blog Serius. Tergelak-gelak aku tengok iklan ni. The point is, pakailah syampu khas untuk lelaki. Kalau pakai syampu perempuan kang rambut kau flowy habes macam dalam iklan ni. Bahahaa!!!

 

 

 

Yang ni lak aku tergelak time last sekali. “Sorry” dia boleh troll balik death demon tu. Bahahaha. Muka dah lah tak boleh blah cover malu !

 

 

 

Okay itu aje santapan mata malam ini. Sekian.

 

 

XOXO


11 ulasan:

  1. haha . nakal nye . terus tukar syampoo .

    BalasPadam
  2. hahahahahaha. iklan yang first tu memang lawak gila kentang..hahaha

    BalasPadam
  3. thanks nisa for posting these ads.... haha.... tersengih2 aku pepagi. u made my day!!!

    BalasPadam
  4. Salam Sis Nisa dan pembaca semua!

    Diharap semuanya sihat dan berseri-seri ;) Sebagai penghargaan untuk sokongan anda, Teraju Sari Beauty akan memberikan PENGHANTARAN PERCUMA dengan setiap pembelian produk ESSENSERI : Skin Renew Facial Cleanser dan Serum Mist (Acne Reduction/Extra Whitening/Age Defying).

    Sila PM inbox, email terajusaribeauty@gmail.com atau SMS 0133592675 untuk pembelian produk ini.
    *tertakluk kepada terma dan syarat*

    Terima kasih.

    Teraju Sari Beauty

    BalasPadam
  5. hahahaha serius tak menahan tengok.kelakar

    BalasPadam
  6. Dari belakang perempuan, dari depan jantan hohoho funny

    BalasPadam
  7. memang pun kelakar!! haha teruskan eh menaip!! :D saya suke bace

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay