Selasa, 21 Mei 2013

KPOP DREAM CONCERT – Meet Sistar, 4Minute, BTOB, Brown Eyed Girls dan G.Na !!!!!

 

Annyeongggggg~~~

 

Hambui hambuiii kemain sekarang demam kpop sangat kannn. Banyak betul persembahan artis Korea dan juga konsert-konsert besar yang telah dan bakal diadakan di Malaysia… Antara persembahan artis Kpop yang sudah aku lihat depan mata ialah Girls Generation, KARA, Beast, U-Kiss dan 2NE1.

 

Tak dinafikan artis-artis Kpop ni mempunyai tarikan dan aura yang tersendiri. Siap pakej muka cantik, body hot, pandai menari-nari pulakkk tuuu kann.. Kalau tak, takkan lah jadi fenomena seluruhhhh duniaa kannn… Lagi satu yang aku excited nak habaq kat korang semuaaaa…. 5 artis Kpop yang aku mention dalam tajuk entry ni juga akan buat persembahan di KPOP DREAM Concert yang akan diadakan di ARENA OF STARS, Genting Highland Malaysiaaa !! Woohooo ~~

 

kpop

 

Wahhhh semua artis yang aku minat akan membuat persembahan nampaknyaaaa !!!! Jom lihatttt apa yang aku nak kata mengenai setiap satu artis niii..

 

  • SISTAR – Sangat sangat sangat menyukai lagu dan rutin tarian mereka, terutamanya dalam lagu Ma Boy, Alone, Cool dan lagu Loving You. Keempat-empat ahli sangattt cantikkk dan menawan auwww !!

 

  • 4MINUTE – Mula meminati kpop group ni masa mereka popular dengan lagu Hot Issue. Semua pun cantik-cantik. Dan aku paling minat Hyuna si kecil molek dan Ji-Hyun yang aku kenali menerusi realiti tv Korea “The Romantic & Idol”

 

  • BTOB – Suka lagu terbaru mereka, 2nd Confession yang ala-ala ceria gituu. dah lah semua ahli jambuuu sangattt. Suka tengok Min Hyuk yang comel. Kenal Min Hyuk melalui rancangan The Romantic & Idol musim kedua.

 

  • BROWN EYED GIRLS – Suka sangat dengan lagu Abracadabra yang sememangnya catchy. Ala-ala magic spell macam dalam filem Harry Potter kegemaran aku gituuu…!

 

  • G.NA – Turut aku kenali melalui rancangan The Romantic & Idol musim kedua. Mempunyai personaliti yang menarik, dan tak dinafikan ada pakej hampir lengkap sebagai artis kpop. G.Na ni lawa, seksi dan ade figure yang menawan ! Fuhhhh !!!

 

More info about the concert CLICK HERE !!!

 

 

hyorin

 

Kalau dapat pergi konsert KPOP DREAM niii… kan best kalau personally dapat jumpa dengan ahli kumpulan SISTAR, iaitu Hyorin. Aku memang personally minatttt sangat dengan Hyorin yang bersuara husky ni. Hyorin ni jugak ahli subgroup SISTAR yang dikenali sebagai SISTAR19. Lagu favorite aku dari SISTAR19 ialah Gone Not Around Any Longer…

 

Lagu ni sangat sedih dan mendalam maksudnya. Macam terbayang balik saat putus cinta dan terpaksa move on sendirian bila dengar lagu ni. Satu perasaan yang sedih dan pilu bila hayati lagu ni. Melalui talkshow The Beatle Code, Hyorin menyatakan bahawa dia menangis masa merakam klip video lagu ni sebab liriknya yang sangat sedih. So.. aku personally nak jumpa Hyorin supaya aku dapat dengar dia nyanyi secara LIVE depan aku lagu Gone Not Around Any Longer.

 

stinger01

Haaaa dah bergumbira di konsert KPOP DREAM ni, jangan lupa pulakkk untuk cuba ride terbaru di Taman Tema Genting woot woot !!! Walaupun aku ni penakut yang teramat sangat, at least sebelum ni aku berjaya mencabar diri naik Space Shot okayy ! (Ciss tu pon nak bangga kaaa??)

 

Apa benda ride baru ni?? Haa nama dia Stinger Hydromagnetic Coaster. Bayangkan keseronokan naik roller coaster tambah dengan keseronokan water ride. Wallahhhh !!! Macam syiokkk jeeee. Tapi macam kena prepare baju lebihh je niii.. kang basah lejut kanggg ahahha. Apa-apa info pasal new ride ni korang usha kat sini yeee KLIK DI SINI !!

 

 

*          *          *          *

 

Untuk maklumat lanjut mengenai konsert KPOP DREAM ni.. KLIK LINK INI okayyy???

Dannn kalau nak tahu lagi apa yang best mengenai ride baru yang aku sebut kat atas, apa kata korang KLIK KLIK SINI PULAK okayyy?

 

*          *          *          *

 

 

 

XOXO

 


2 ulasan:

  1. aku tidak termasuk yang suka dengan Kpop

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum. nasib baik sy tak minat Kpop. hehehehe

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay