Rabu, 9 Julai 2014

Wajib Singgah - DAILY FRESH


Assalamualaikum...


Haaa... kemain tau tajuk entry macam segmen dalam TV la pulak kan.. Saje je nak share dengan korang kiosk makanan yang best niii... Mesti korang pernah nampak kiosk Daily Fresh ni kat mana-mana RnR atau shopping mall kan? Pada yang belum pernah cuba makanan di Daily Fresh, meh sini meh aku nak share pengetahuan am sikit hihihiii...






Ini dia kiosk Daily Fresh yang biasa ada di shopping mall (this one di KL Festival City Mall). Lawa kan? Nak lepak minum pun macam cool je kan... Makanan pulak semuanya nampak sedap sedap wehh.. Kalau jumpa kiosk Daily Fresh di mana-mana RnR pun mudah nak beli makanan buat alas perut untuk mereka yang drive jauh. Best kan??




Haaa antara menu Daily Fresh wajib rasa ialah cup corn pelbagai perisa ni. Unik kann !! Yang feveret aku semestinya Sweetened Milk.. Sebab aku suka rasa masin manis jagung dan susu pekat manis tuu.. Nyum nyumm beli jagung ni senang je, on-the-go punya style.. Buy and eat hahaha (apakah?)





Ya ampunnnn elakkan melihat gambar ni ketika sedang berpuasa ya.. Kompem terliur !! Nyatanya ais krim Ice Kimo di Daily Fresh ni memang menyegarkan, menyamankan.. dan memang sedap ! Lemak berkrim ya Allah.. terasa-rasa aiskrim nya cair di lidah.. Gituhh... over tau penerangan.



Allah !!! Sedapnya ia kelihatan.. Huhuhuu....




Pergghh ini lagi satu yang korang WAJIB CUBA di kiosk Daily Fresh nii ! Waffle rangup dan freshhh !!! Boleh juga kalau korang pergi kiosk Daily Fresh ni dan beli makanan untuk berbuka puasa.. Haa sekali sekala cubalah buka puasa dengan juadah yang lain sikit kann... Asyik makan makanan berlauk je.. Hehehee.. Waffle ni ada macam-macam perisa, so korang boleh pilih ikut kegemaran dan kesukaan..






Harga yang ditawarkan di Daily Fresh ni pun sangat berpatutan tau.. Serius korang kena pergi sendiri terjah kiosk kiosk ni dan cuba sendiri makanan di sana okehhh...!!






Yang penting Daily Fresh ni disahkan HALAL okay.. Jadi kita boleh nikmati makanan di sini tanpa was-was :)





PROMOSI SEMPENAN RAMADHAN !





KHAS UNTUK PEMBACA BLOG NI : 
E-VOUCHER DAILY FRESH
Cuma berbelanja RM8 (dan ke atas), korang boleh print out e-voucher ni dan tunjuk untuk dapatkan Cupcorn (Original Flavour) secara PERCUMA !







Untuk maklumat lengkap mengenai Daily Fresh ni, jangan segan silu klik link-link di bawah. Semoga anda dapat info yang anda cari ya !


FACEBOOK PAGE DAILY FRESH https://www.facebook.com/DailyFreshMalaysia

SENARAI OUTLET DAILY FRESH http://www.dailyfreshfoods.com/outlets.php

INSTAGRAM DAILY FRESH @dailyfreshmalaysia

WEBSITE DAILY FRESH http://instagram.com/dailyfreshmalaysia











THANK FOR READING THIS ENTRY ! XOXO.

2 ulasan:

  1. kalau kat Daily Fresh ciksiti suka beli popcorn dia tu....sedap...kalau waffle tak brp sgt...suka mkn kat leomag lg...hee

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay