Rabu, 2 September 2015

KPOP - Pasangan hero heroin selepas 10 tahun

 

Assalamualaikum…

 

20140630001294_0

 

Siapa dulu tengok drama ni ??? Yeeee drama THE SUCCESSFUL STORY OF A BRIGHT GIRL !!!!! Aku suka gila drama ni.. masa tu aku masih di zaman persekolahan.. dan demam demam drama korea ni baru je nak menghangatkan Malaysia gituu. Tapi cerita ni best ! Sebab laki tu ada company macam kosmetik la gituu… Pastu aku pun lupa dah macam mana jalan cerita haha !

 

korea - The Successful Story Of A Bright Girl

JANG HYUK & JANG NARA

 

Aku suka gila pasangan hero heroin ni masa tu !!! Sebab nya Aku rasa dorang sangat cute, pelakon lelaki nye hensem lahai ! Hahaha.. Jang Nara lak memang macam kebudak budakan sangat ! Suara pon alahai comelnya aaa !!!!!!!!!!

 

 

TAPI….. Selepas 10 tahun…

 

 

korea - The Successful Story Of A Bright Girl 2

 

Yeahhh JANG HYUK dan JANG NARA kembali digandingkan di dalam satu drama yang tak kurang hebatnya ! Memang seronok jugak aku tengok drama yang tahun 2014 ni muehehe…

 

Fated-To-Love-You-Poster-korean-dramas-37561470-680-1000

Tu diaaaaa memasing dah semakin dewasa !! Aku boleh pulak tak cammmmm si Jang Hyuk ni !!! Muka dia lain sangatt ! Sampaikan dalam drama FATED TO LOVE YOU ni, aku panggil dia hero tua. Hahah tak sepadan la dengan Jang Nara yang berwajah keanak-anak gituuu…

 

 

Fated-to-Love-you-korean-dramas-37561448-1280-720

Tapi hero kedua dia hensem nau nau kannn !! Ohh CHOI JIN HYUK (kiri) hahaha… Aku ni dah lah minat kat Jin Hyuk ni since aku tengok drama Emergency Couple. Wakakaka… Aku mula ingat balik pasal drama SUCCESSFUL STORY OF A BRIGHT GIRL  ni sebab nyaaa tengah aku tengok FATED TO LOVE YOU episod 10, lagu OST SUCCESSFUL STORY OF A BRIGHT GIRL  ada dalam beberapa babak !! Puass aku duk ingat, sekali lepas google.. haa baru jumpa !

 

Tu lahhh bila takleh tido, mulalah haaa aku nak update sikit pasal drama korea niii… Aku jarang tengok drama korea, sebab aku takde masa.. Lagi satu, bila aku dah start tengok, aku susah nak berhenti. Pun menjadi sebab kenapa aku susah tido malam ! Hhaahha okay lah nak sambung tengok sebab plot tengah memuncak.

 

By the way drama FATED TO LOVE YOU ni memang best sebab hero dia memang kelakauuuu ! Memang drama ni ala ala sengal sikit laa.. And of cos ade emosi sume lah. Kalau takde part sedih tak sah la drama korea kan. Hehhee okay lah.. Bagi yang belum tengok drama ni, selamat menonton ye !

 

 

 

 

 

XOXO,
Putewi Hensem


7 ulasan:

  1. nak tengok!!!! tapi kenapa muka dorang nampak lagi mudaaaa..huhu

    BalasPadam
  2. saya pun tengok cerita ni!!Best sebab jang hyuk ketawa membuatkan diri sendiri pun nak ketawa even time sedih pun dia ketawa!! hahaha

    BalasPadam
  3. dari cerita ni kan yg glemer chaiyok2 tu kan ... aku penah tgk kot cite ni dulu tp alih bahasa ke manderin .... hahaha

    BalasPadam
  4. comel pelakon perempuan dia. pelakon lelaki lak saya tgk biasa je

    BalasPadam
  5. Saya pun tengok drama korea bertajuk emergency couple jugak kak Nisa tapi saya tengok di tonton.com.my :-)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay