Selasa, 13 Februari 2018

Nak rapat dan ketat ? Mari dekat kenali SIS PERAPAT !




Assalamualaikum...


Wah wah kemain lagi Nisa ni ya.. Mentang-mentang dah lama tak update blog, sekali update je fuhh kasi bakar line ehh.. Amende yang RAPAT ?? Apa pulak yang KETAT ??? Haishhh macam-macam kan Nisa ni? Haha sebelum kalian cekap mencipta spekulasi dan andaian, Nisa cadangkan agar para pembaca semua baik-baik baca mengenai SIS PERAPAT nii... sebelum kita mulakan, jom bisik bersama-sama dengan Nisa.. "S.... i... ssssss".




Sebelum Nisa bercerita dengan lebih lanjut mengenai produk penjagaan alat sulit wanita seperti yang anda sudah lihat di dalam intro, Nisa nak kongsikan sedikit mengenai acara pelancaran produk oleh Del Billionaire Sdn Bhd yang berlangsung di Kota Kinabalu, Sabah lebih kurang seminggu yang lalu. Iya deknon, sampai ke Sabah kami terbang untuk pelancaran produk anak tempatan. Fuhh bangga !



Del Billionaire merupakan syarikat yang dinaungi Pn Sarzielawatie Samad. Kini seorang isteri dan ibu kepada 4 orang anak, Pn Sarzielawatie kerap melakukan video live di laman Facebooknya untuk berkongsi mengenai tips dan berbicara mengenai hal-hal kewanitaan serta rumah tangga. Sering menggunakan nickname "Sis Perapat" di laman sosial memberi idea kepada beliau untuk mengeluarkan produk penjagaan kebersihan khusus wanita dan menggunakan SIS PERAPAT sebagai jenama.



PENJAGAAN ALAT SULIT WANITA

Dunia sekarang sudah semakin terbuka, kita tak perlu malu lagi jika berbicara mengenai kesihatan dan kebersihan bahagian intim wanita. Sudah banyak produk penjagaan miss V yang wujud di pasaran dan ada banyak perkongsian info mengenai cara penjagaan bahagian intim wanita ini. Yang penting kita sendiri meneliti segala info dan study sikit la mengenai do's and don'ts dalam menjaga alat sulit ni kan.


Lebih-lebih lagi bahagian sulit wanita merupakan antara bahagian paling sensitif pada tubuh badan wanita. Ada yang makan supplement untuk menguatkan bahagian tersebut dari dalaman, ada yang gigih mencari produk mencuci miss V yang bersesuaian dengan kondisi miss V masing-masing. Haa ini yang Nisa nak ceritakan, mengenai cara-cara untuk menjaga bahagian intim wanita yang mudah dan cepat !





SIS PERAPAT - SEMBUR SEMBUR FUHHH RAPAT !!

Biasanya kalau pencuci alat sulit wanita yang banyak di pasaran tu, kita akan gunakan bila selepas mandi je kan? Ramai ke yang rajin nak bawak ke sana sini mencuci miss V korang kalau buang air? Haa macam leceh pulak kan sebab nak kena bilas betul-betul. Nak yang mudah, nak yang cepat... SIS PERAPAT lah jawapannya ! Nak rapat dan ketat ? Mari dekat-dekat baca cepat-cepat!


#1 MUDAH DIBAWA KE MANA-MANA

Spray SIS PERAPAT mula dikeluarkan dalam saiz trial iaitu 30ml, dan dalam 30 hari sahaja sudah terjual 1000 botol ! Fuhh betapa cepatnya terjual. Ternyata walaupun baru di pasaran tidak menjadi halangan untuk memikat pengguna. Saiznya yang tidak terlalu besar dan tidak terlalu kecil memudahkan para wanita untuk membawa produk ini ke mana-mana. Kalau tak percaya, pergi baca blog backpacker tegar Neyra Shazeyra, SIS PERAPAT ni antara keperluan wajib travel tau !


#2 MUDAH DIGUNAKAN - SPRAY AJE !!!

Memandangkan mudah untuk anda bawa ke mana-mana, cara penggunaannya juga begitu mudah sejajar dengan kesibukan para wanita masa kini. Anda tidak perlu bilas, tidak perlu gosok beria-ia, hanya SPRAY SAHAJA. Iyeee kakak-kakakkk... semburan alat sulit wanita ini wajib anda dapatkan segera !


#3 MEMBANTU MEMBASMI KUMAN

Bahagian sensitif wanita ini boleh mendatangkan penyakit seandainya tidak dijaga betul-betul. Hishh mintak jauh la kan, maka kita pun kena lah menggunakan produk miss V yang betul. SIS PERAPAT mempunyai bahan-bahan anti bakteria untuk memastikan miss V kekal segar dan bersih selain memberikan banyak manfaat lain.





#4 BOLEH DIGUNAKAN PADA BILA-BILA MASA !

Memandangkan SIS PERAPAT dalam bentuk spray, anda bebas menggunakannya pada bila-bila masa sahaja untuk kekal segar dan yakin sepanjang hari. Bila dah bawak bersama-sama tu, setiap kali ke tandas pun boleh guna ! Takde masalah ye.. Yang penting bahagian intim terjaga..


#5 BERSIH DAN RAPAT FUHHH... !!!

Selain membantu mengekalkan kebersihan dengan ciri-ciri anti bakteria, SIS PERAPAT juga mampu membantu merapatkan dan mengetatkan miss V - lebih-lebih lagi bagi golongan yang sudah berkahwin. Ehhh malu pulak kite nak cakap kite tak kawen lagi hew hew ~ Tapi kalau pergi Facebook Page SIS PERAPAT boleh tengok sendiri testimoni dari para isteri hiks. Makin rapat dan ketat, suami pulak sering lekat adududuuuu !!


#6 ANAK DARA DAN LELAKI PUN BOLEH GUNAKANNYA !

Siapa kata produk sebegini hanya sesuai untuk wanita berkahwin sahaja ? Menjaga kebersihan adalah tertakluk kepada semua ya... Yang gadis-gadis boleh mencuba SIS PERAPAT sebagai penyelesaian masalah keputihan.. yang lelaki boleh beri kepada isteri anda.. atau boleh gunakan ketika di tandas - sembur pada mangkuk tandas untuk membunuh bakteria.




Ada banyak lagi yang Nisa nak huraikan, tapi takut sampai esok pun tak sudah-sudah menaip niii muahaha.. Boleh rujuk pamphlet di atas untuk senarai kelebihan produk SIS PERAPAT ni.. Bila kurangnya masalah bau dan keputihan alat sulit wanita, kita pun rasa lebih selesa dan yakin nak keluar berdepan dengan orang kan !




Menjaga bahagian intim wanita ini merupakan perkara yang sangat kita perlu titikberatkan. Jangan ambil mudah ya. Ini berkaitan dengan kesihatan kita juga. Alat sulit yang tidak bersih juga boleh mendatangkan pelbagai masalah dan penyakit. Jadi, jangan ambil mudah.. haa dah boleh boleh dah tu korang usha SIS PERAPAT ni...


BERAPA HARGANYA ??? 
Sis Perapat kini telah mula dijual di dalam botol saiz penuh iaitu 50ml dengan harga RM59.00 sahaja tidak termasuk postage RM8 ke Sabah / Sarawak dan RM10 pos ke Semenanjung Malaysia.


BAGAIMANA NAK BELI ???
Boleh dapatkan terus dari :



Selain dari SIS PERAPAT, syarikat Del Billionaire Sdn Bhd juga ada mengeluarkan serum untuk wajah.. boleh check out blog Yatie Owner untuk baca mengenai Delia Gold Serum. Haa banyak banyak nak masukkan ke dalam satu blogpost susah jugak ! Singgah blog rakan blogger Nisa pulak la ye.. Hahah.. 

Dan sekali lagi, for those yang suka atau kerap travel tu, boleh ke blog Neyra Shazeyra untuk tips menjaga miss V ketika travel. Haa berjalan tu berjalan jugak, jangan sampai lupa kebersihan bahagian intim kite. Kite kan pompuannn, kite ade sense tu.. yang miss V kite tak bersih dan tak selesa !!!! Ehhh. 





Sekali lagi... jom bisik bersama Nisa... "S.... i... ssss...."

NISA KAY.

6 ulasan:

  1. Essssss Aiiiii Esssss.... Rapat rapat sisss ewahhh

    BalasPadam
  2. nisa u paling excited kan bab2 ni hahhahaha... Tp serius best pakai...

    BalasPadam
  3. Spray je ketat eh. Hmmm macam best je ni.

    BalasPadam
  4. mungkin lepasni nisa lebih S.I.SSS daripada biasa.hahah

    BalasPadam
  5. menarik dan tertarik saya dengan headliine story ini..

    boleh beli untuk orang tersayang

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay