Isnin, 27 September 2010

Sepantas Yang Mungkin

 

<SAMSUNG DIGITAL CAMERA>

merenung jauhhh.. apa mungkin aku di landasan yang benar??

 

 

  • aku cuba untuk bergerak, berfikir, dan melaksanakan banyak perkara dengan lebih pantas
  • dan aku juga sedaya upaya untuk melupakan perkara yang membuat aku tersentuh
  • dan setakat ini aku berjaya, sebab aku tak rasa aku ingat dan peduli pun
  • ehh perlu ke aku peduli perkara begitu? ahh biar aje lah.
  • hmmm…. satu gambar yang aku tidak sengaja nampak telah buat aku agak tersentuh dan mula fikir bukan bukan
  • aku harap semuanya tak seperti aku sangka..
  • dan bila aku fikir semua ni, aku ke yang salah? aku rasa aku patut ubah satu benda
  • dan serta merta semua nasihat dan pesanan dari seorang senior menerjah nerjah kepala aku
  • apa yang dikatakan itu betul.

 

 

currently listening to : Soulmate by Natasha Bedingfield

perasaan : bersabar


3 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay