Isnin, 27 September 2010

Wanna Be On Top??

  • Ecececehhhh TOP lah sangat kan…
  • sape yang tak mau jadi top??? top student… top model.. top host.. top dude / top chick at the campus???
  • mesti ade punyeee kalau tak ada gelaran gelaran yang disebut takkan wujud.. ye tak??
  • aku pon nak jadi top…!! wahahahaa… insyaAllah kalau diizinkan Allah, aku nak jadi Top Student… aminnn~
  • tapi pagi tadi, aku bangun dengan kepala pusing pusing nye aku nampak update dari blog Kisah Creative Heart
  • hati aku ape lagi sudah bunga bunga lahhh sebab result Black & White Contest dah keluar…!! weehuuuu~
  • aku excited… excited nak tengok sapa yang menang je lah…
  • sebab aku nak tengok gambar gambar yang cantik… aku tak expect untuk menang ke hape.. jauh sekali untuk berharap disenaraipendekkan jadi finalis.
  • sekali aku bukakkkk.. YEAHHHH!!!! memang bukan aku yang menang.. wahahhaaa~ tahniah untuk pemenang…
  • ohhh ye Encik Hisyam selaku penganjur contest dengan baik hatinye telah menyenaraikan TOP 30 peserta contest ini
  • semua TOP 30 ni dipilih dengan adil dan saksama oleh 3 orang juri yang Encik Hisyam pilih (tapi tak tahu lahhh sape…)
  • sekali aku tengok… KEJUTAN lagi..!!!

 

*

 

*

 

*

 

*

 

*

 

top 30

tak nampakkk???? klik aje kat gambar nihhh

 

 

  • wehuuuuuuu… tanpa aku sangka aku dipilih untuk berada dalam list TOP 30
  • wahhh TOP sangat lah aku ni kan.. padahal aku tak seberapa pun kalau nak dibandingkan dengan peserta contest yang lain
  • ouhhh terharunye aku, thanks a lot tu Encik Hisyam dan para juri
  • paling tambah terharu, aku berada di nombor 13 dalam senarai
  • no 13 tu dah la tarikh birthday aku.. weeee~ suke suke :D thanksss againn !!
  • Alhamdulillah… beberapa perkara gembira telah berlaku lagi :)

 

 

 

 

currently listening to : Don’t Stop Believing by Glee’s Casts

perasaan : suka. syukur sangat.

 


1 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay