Rabu, 6 Oktober 2010

Selamat Ulang Tahun Sayang


selamat ulang tahun sayang....
kini kau bersayap pergilah terbang
rentas lah langit cita cita mu
harap nanti kita kan bertemu


  • ecehhh.. selamat ulang tahun sayang??? siapa sayang saya???
  • saya sayang siapa?? wah wahh
  • ini bisa menimbulkan kontroversi hohoooo~ sila jangan salah faham semua :)
  • hari ni, yakni telah masuk tarikh 6 Oktober 2010, maka tibalah ulang tahun kelahiran salah seorang kesayang saya
  • beliau kini telah rasmi berumur 19 tahun dan kini setaraf dengan kami kami yang dah menyambut birthday terlebih dahulu keh keh~


Happy Birthday sayang.... i miss you very much..!!!
Syazwani binti Tajudin. sweet 19.

  • ouhhh wani sayang ku. sudah 19 tahun ya kamu??? hehhee
  • really miss our moments back then in school
  • hahaa... Wani merupakan kawan sekelas aku dulu, yang duduk sebelah aku dulu
  • dan beliau sangat comel dan kelakar dan baik :)



  • Happy birthday wani :D semoga dipanjangkan umur dan murah rezeki olehNYA
  • good luck in whatever you do sayang
  • miss you banyak banyak.. raya hari tu tak sempat jumpa kan??
  • sob sob sob~ sedeyh nye nyahhhh~
  • sorry sayang, saya takde hadiah besar yakni mahal nak bagi awakkk :P





currently listening to : Selamat Ulang Tahun Sayang by Imran Ajmain
perasaan : rindu nak balik

2 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay