Rabu, 6 Oktober 2010

Segala Macam ???


  • jangan tanya muka muka ini muka apa
  • tak reti dahh aku nak jelaskan mahupun beri kata lebih lanjut
  • pabila minda susah senget dek bahana tension, ini aje yang mampu aku buat
  • ber-webbie!!


Aniey + Nisa. She's one of my copywriter in BnW company.


Muka balik lewat lepas buat assignment. Belum apa apa dah bukak webcam..!!


Gambar segar dari ladang. Wani + Nisa. She's one of my copywriter too!! :)


Ouhhh masa meeting pun sempat lagi nak snap snap picture :) Love you.

  • okehhh.. penghujung semester sudah melambai lambai dengan penuh kasih sayang kepada kita semua
  • banyak perkara sudah berubah, banyak perkara yang aku lalui
  • sememangnya, experience is the best teacher

  • macam macam jenis orang yang aku kenal
  • dan segala pengalaman mengajar aku untuk lebih bersabar dan matang
  • bak kata seorang classmate aku : "Kay, kau tak payah ambik port orang perangai macam tu. Gelakkan aje!"
  • kalau ikutkan rasa setan nak je aku gi depan muka beliau beliau yang berrrrr-tuah tu dan gelak puas puas
  • kerana kadang kadang manusia berkelakuan sangat aneh, ouhh kalau tak aneh bukan manusia lah tu
  • so aku pun kira aneh juga??? ouhh ye lah kot... haha, pendek kata senang nak mengata orang.
  • tapi aku sedar aku juga manusia biasa. juga punya perangai yang tipikal.  seperti dia, dia, dia, dia, dia, dan dia
  • dan aku sedang berusaha berubah insyaAllah :)

Masih ada peluang lagikah kami nak join koir untuk konvokesyen??? Ohhh you guys..!! MISS YOU!!!

  • ouhh cerita dah agak menyimpang oke stop.. stop...
  • aku dah janji aku taknak jadikan blog tempat meluah perasaan yang mengandungi unsur unsur negatif
  • yang bakal menjurus kepada penulisan negatif yang mengandungi segala elemen ejekan, sindiran, caci maki dan sebagainya
  • ouhhh sungguh tidak sihat... aku taknak guna kelebihan dan kemudahan internet ini untuk itu
  • sila sokong niat murni saya!!! dan sila ingatkan kalau saya mula lalai kembali
  • semester ini akan berakhir dengan peristiwa yang sangat berlainan dari semester semester sebelumnya
  • semoga ianya peristiwa yang baik baik sahaja :)





currently listening to : My Boo by Usher ft Alicia Keys
perasaan : macam macam.

2 ulasan:

  1. hehe.
    boleh nak luahkan perasaan kat blog.
    tp jgn terlalu membuka pekung di dada.
    XD
    apa2 pun, keep on smiling.
    everything happens for a reason.
    hehe~

    BalasPadam
  2. hizami :

    BETUL...!!
    sokong anda!!
    :D

    smile with me :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay