Isnin, 21 Februari 2011

Wowww siapa nak jadi BLOGGER IDOL?? Menang duit pulak tuh!!

Yeahhhhhh contest BLOGGER IDOL sudah pon dilancarkan.. oopppsss!! Bukan aku yang anjurkan ye… Dan entry ini bukan entry penyertaan ye… Entry ini entry promo okeh….

Kepada para blogger di luar sana, anda ada bakat menyanyi? Atau suka menyanyi? Haaaaaa jangan tunggu lama lama meh sini semua rapat rapat… Aku nak cerita tentang satu contest yang best gilaa.. boleh menang duit okeh!! DUITTTTTT… (haha sengaja bold kan) Sape taknak?? Gile ke taknak? Hahahaaa~

Jom tengok nih :

 

BLOGGER IDOL anjuran Tia Fazunia. Dengan kerjasama Andyhowtt dan juga Akmal Hilmi.

Video by : Tia

 

Haaaa menarik kan?? Menarik kan???? Ohh ye, setiap video nyanyi WAJIB upload kat web 1tube.my okeh! Baru laa valid. Sambil kita ber-contest suka ria, apa salahnya kita sokong produk local? Tak gitu? Heheee

 

 

Haaaaa sesiapa yang nak join, jangan lupa baca terma dan syarat sampai habis tau! Baca dengan teliti okehhhh…  Kalau korang tak memenuhi syarat-syarat, penganjur contest tidak teragak-agak untuk reject penyertaan korang. Haaaa nak camtu ke? Tak nak kan… Tak nak kann… so BACA SYARAT DENGAN TELITI oke… Kalau ada apa apa yang tak faham, tanya aje kat penganjur.

Jangan tanya aku lak! Aku bukan penganjur! Aku nak promote contest aje nih. Hahahaaaa…

Oh ye, untuk terma dan syarat : KLIK SINI

Jom la ajak kawan kawan join ye…

 

 

 

Peace.


19 ulasan:

  1. pehh...blogger idol pn ade? haha. adeih. macm2. :)

    pape pun..ni kire terbaik!
    erk. mcm best jek. xdpt msuk AF. sab msuk ni. ok la kan? hahaha :p

    BalasPadam
  2. ada sape2 blh tlg ajarkan saya macam mane nk follow blog.... dan kenapa saya follow xkuar di bahagian followers....saya baru nak menceburi bidang blog nie...
    maaf susahkan ye....

    BalasPadam
  3. @Ujang9897


    alaaaaaaaaa ujangggg jom laa jom laa :D

    BalasPadam
  4. join2 lh..klo aq join nnt sume kalah~ lalalala

    BalasPadam
  5. ujang nak nyanyi ngan yana mase weeding nanti.. ahhahaha..


    dear tak join ke.. dear ade bakat ape... ehhehe

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay