Khamis, 17 Februari 2011

Pembikinan vlog bersama 1tube.my–Aku datang tengok aje. . .

Weehuuuu aku rasa semua dah tahu kot pasal ni... Pasal ape?? Oh how dareeee you ask? Hohohooo... pasal pembikinan vlog bersama website www.1tube.my .. Apa 1tube nih??? 1tube ni merupakan laman untuk kita upload video. Macam YouTube punya.. Tapi 1tube ni local punya. So.. sama-samalah kita support negara sendiri ye?

Pada 10 Februari 2011 yang lalu, aku telah dibawa oleh Syafiq Rosli a.k.a. SR ke Bukit Bintang untuk menyibuk menerjah blogger bertuah yang terpilih dalam projek vlog bersama 1tube.my.

Dalam entry teaser ini , perkara ketiga yang aku tak sabar nak update ialah mengenai perjumpaan aku bersama skandal terhangat! Oooppsss! Apakahh??? Hohoooo... Main-main aje lah.. kemesraan kami di wall Sahabat Blogger telah mendatangkan 1001 satu gosip. Haha!

 

IMG_0580 copyAku datang menyibuk singgah aje hari tu… Tak berani datang dekat pon.. So aku amik gambor dari belakang aje ye. Hehe gambor ni dorang tengah briefing.

 

IMG_0593Akmal Hilmi si lelaki seksi – Nisa A - Tia Fazunia yang gorgeous

 

IMG_0607Andyhowtt bukan hot tapi cool – Nisa A - Zuhry Darkbatman tetamu khas

 

IMG_0626Ini gambor Andyhowtt bersama-sama Amira Farhana a.k.a. Mia, salah seorang crew 1tube.my

 

IMG_0642Aku rasa lah kan Akmal Hilmi tuh kempunan bebenor nak pegang iPad aku. Hahaa~

 

IMG_0648Ahahaaa sesi membangga diri. Ouhh dunia lihatlah. Hahaha~

 

IMG_0622Semua ni bodyguard kacak aku ye. Hahaaa… dari kiri SR driver berhemah, Akmal Hilmi kau ingat kau seksi, Andyhowtt eh hot ke?, dan yang terakhir sekali Kyêrüll L Frêscð manusia biasa.

 

IMG_0652Aku tunggu je saat dorang ni nak belanja aku McDonald’s. Haaa nak tengok dorang sayang aku ke tak.. Hahahaa haktuihhh

 

IMG_0634Ececehhhh sengaja nih upload gambor kontrobersi. Hahahaa…

 

IMG_0687Habis dorang shooting kitorang gerak pergi KTV Ampang Park. Bantai laa lagu ape pon yang wujud dalam sistem. Haha~

 

Huaaa.. what a night! Best sangat sebab dapat jumpa blogger yang sporting habes! Huaaa memang dorang memanfaatkan malam itu untuk membahan aku dan Kyerull abes-abesan.. Haaa kalau tak caya pergi terjah video hangit nih.

And sorry sangat sangat dekat Yuyu Lar & DD Fabulous sebab tak ada gambar you all.. Huhuuu~ Kalau nak terjah entry dorang yang lain, klik link-link di bawah :

Haaa dah terjah? Bagus!

 

 

P/S : Kemalasan melanda. Tolong!!!


33 ulasan:

  1. pergh! semakin pergh gak akak nih :)

    BalasPadam
  2. Pergh! Semakin pergh! gak akak nih!!

    BalasPadam
  3. ouhhoo,,best-best..
    dorang syg nisa tuh.. :))

    BalasPadam
  4. lepas ni koi nak ikot gak..
    tak kire..

    BalasPadam
  5. @Syafiq Rosli

    ehhehe
    thankss kat awak jugakkk sebab bwk sy :D

    BalasPadam
  6. ehhh, korang sweet duh kalau together! siyesly. hoho

    BalasPadam
  7. comel je nisa ni...nak tiru gaya pki tudung blh/??hehehe

    BalasPadam
  8. 2 gambar paling last tu.. omg.. sweet gila. heee~

    BalasPadam
  9. @Farhana Sahri

    hehhe
    tiru aje la..
    nisa pon banyak ikut tutorial org :D

    BalasPadam
  10. hot sehhh. aktif kot jumpe2 dak blogger.. hee

    BalasPadam
  11. @Ujang9897

    hehehe nnt ade masa kita lak buat vlog :P

    BalasPadam
  12. nieh entri perli aku balik ke??hahahaha

    BalasPadam
  13. bile tgk blik comel lakx aku
    hahahahaha

    BalasPadam
  14. @akmalhilmi

    ahahahaha
    comel laaaa..
    kau kan one of my BODYGUARD KACAK :D

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay