Khamis, 31 Mac 2011

Bestfriend baru.

Sejak dua menjak ni, dengan dia aje lah aku dok berkepit. Pergi mana-mana pun, buat apa-apa pun, dia mesti ada dengan aku! Aku sentiasa update dengan dia nih!

Hoooo dia adalah handphone aku! Huahuahuaa… sekarang ni aku kuat sms! Di sana sms, di sini sms! Tak boleh lepas laaaa… Wajib ada kat tangan! Pantang ada masa terluang sikit memang menaip sms laaa jawab nye!

 

IMG_2132

Ini aksi atas katil. Erkkkk!!! jangan kau ingat aksi ape lak!! Gambar ni aku snap di saat aku baru aje mencelikkan mata. Langsir tingkap pun belum bukak, tu yang suasana agak suram aje.. Hekhekhek. First thing’s first! Check message… check BBM update….

Fuhhhh memang seriau lak jugak aku kalau handphone ni takde kat tangan. Hahahaa.. Kalau kat luar pulak, aku memang sentiasa online Twitter menerusi handphone aku ni. Tak tahu laa kenapa aku suka sangat Twitter ehhh sekarang? Walaupun ramai stalker, tapi aku tak peduli.

 

IMG_2693

See??? Di saat aku nak buat kerja dengan 1tube pun masih sempat ber-Tweet. Ehhh tengah tweet ke, tengah sms ye masa tu??? Aku rasa tengah sms laaa.. hohohooo…. Alaa tak kesah laa aku tengah buat ape pun.. Yang penting handphone sentiasa di tangan okeh!

Sampai kan masa nak start shoot tu, aku kena pass phone aku pada PA sementara aku iaitu Syida. Hahahaa…. Iyelah.. gelombang isyarat yang diterima handphone boleh mengganggu sistem audio masa rakaman tengah dijalankan.. So cannot dekat-dekat laaa… Huhuuuu….

Apa-apa pun, aku tengok sekarang ni handphone merupakan salah satu gadget wajib yang menjadi keperluan orang ramai masa kini. Teknologi di cipta untuk memudahkan kehidupan seharian kita. Jangan lah kita salah guna ye? Oke babai.

 

sign NISA


43 ulasan:

  1. sis nisa....ingat kan hapo la, hanpon ghupenya, cepuk kang....jgn salu sgt tup tap tup tap kat mesej tu,kang rosak keypad dia,hehehe :)

    BalasPadam
  2. oh,ok,, tggu android lak! grr! BB bosan..hahah

    BalasPadam
  3. hmmm kredit msti bertimbun-timbun ni

    BalasPadam
  4. kih3x ! funny... rse cm nk sorokkn jer hp sis nisa tuh... bru dpt tgok aksi menangis sis time crik BB tuh.. kui3x !

    BalasPadam
  5. hahah macam mane cemere bb leh snap BB sendiri dari depan? #buat2taktau

    BalasPadam
  6. nak jugak bestfriend dengan bb! hiks

    BalasPadam
  7. waaa... mecej ngan sape tuh ekk./.. ehehehe

    BalasPadam
  8. nisa...saya tag kamu di blog saya...!
    mari lihat..
    link:
    http://quraishahir.blogspot.com/2011/03/5-blog-yang-paling-kerap-dilawati-2011.html

    BalasPadam
  9. BB uhhh. :O Mesti kene ade dekat tangan sempat terlepas, hilang lah bestfriend kamu ituuu :D

    BalasPadam
  10. kalau kena culik bestfren tu, mcm ne la kn, hehe =)

    BalasPadam
  11. Hai Nisa, follower you yg 3816, salam perkenalan dari saya..

    BalasPadam
  12. Ala....kalo diriku ini di interview cik nisa kan bes...huhu

    BalasPadam
  13. hehe.. katepun blogger haruslah ade gadget di sisi!hehe

    BalasPadam
  14. haha. got the same bb. same as mine ! ;) heee

    BalasPadam
  15. BB...alahai..kite nie biler la lagi nk pakai BB

    BalasPadam
  16. @meaw

    heheee sorry2..
    sy xmo kena cepuk..

    BalasPadam
  17. @Izyan Masri

    ehhehe besfren baru ni byk di kedai sekarang :P

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay