Khamis, 31 Mac 2011

Aku, Dia dan DSLR [Part 12] : Selasa yang Comel

Holaaaaaaaa!!!! Fuiyooo aku rasa dah berzaman kot aku tak buat entry Aku, Dia dan DSLR nihh!!! Bukan taknak buat dah… aku aje yang busy, takde masa nak gi shoot ke hape..

Huhuu.. aku pernah janji yang aku nak buat special version dengan vintage dress untuk segmen Aku, Dia dan DSLR ni kan… tapi sorry sangat-sangat sebab aku rasa aku tak sempat nak edit gambar-gambar tu.. So, aku postpone dulu yeh?

 

IMG_2912

Entry kali ni aku nak post sesi bergambar aku dengan Emma dan Bell yang gorgeous. This time it’s more to santai, rilek-rilek punye gambar….

 

IMG_2932

IMG_2936

IMG_2915

IMG_2942

Oke… done with the crazy part of the photoshoot! Haha.. korang dua ni memang sempoi kan Emma, Bell??? Aku ajak shoot on the spot pon boleyyyy… Suka suka! Dan hari ni sangat comel.. Haha sebab apa? Sebab aku dah cerita dalam entry ini yang aku pergi tengok shortfilm budak-budak junior.

Oke now, nahh amik kau tengoklah gambar aku duk camwhore…

IMG_2945

IMG_2944

IMG_2947

Alamakkk!!! Gambar last tu candid lorrr…. Huhuhuuu… Biasanya kalau aku buat entry Aku, Dia dan DSLR nih jarang aku ambil gambar dengan orang lain kan? Hehehee.. takpe takpe.. Aku saje je nak buat kelainan sikit kali ni.. Takpe kan?

Ohh ye masa ni memang aku tak mekap sangat pon. Cukup aku pakai compact powder, eyeliner, dan Vaseline as lipgloss. Muka aku sedikit tak bermaya kan? Errr tengah lapar tuh! Dan… oh ya, memang aku pakai shawl yang sama macam aku pakai dalam vlog kat Dataran Merdeka hari tu..

 

Hohohooo…. Oke lah… bertemu lagi dalam next entry of Aku, Dia dan DSLR!!! Bye!

sign NISA


58 ulasan:

  1. tak make up pn comel! hehe

    nisa, nk request tlg buat tutorial pakai selendang tuh bleh x! heee

    BalasPadam
  2. OH TIDAK.KENAPA KACHAK SANGAT NI KIDNAP MAU.TEEHE.CNTIK LAH SIS :D

    BalasPadam
  3. erk....boleh x buat entry macam mana nak jalan pkai kasut tinggi macam awk pkai tuh....huuuu nk jgk pkai ksut tinggi.....

    BalasPadam
  4. selepas ni sila isi nama jadi model ye..anda layak..hehehe ^^

    BalasPadam
  5. candid mnunjukkan rope sebenar seseorang ;)

    BalasPadam
  6. kak nisa, tlg ajar cemane nk wat watermark boleh??

    BalasPadam
  7. kamu di tag utk join contest
    lau ringan na join ley terjah blog ini

    http://misshuhada.blogspot.com/2011/03/1st-contest-dari-xcyber-pose-depan.html

    BalasPadam
  8. lawa kan guna DSLR ni..apa jenama yang u guna?Sori, baru jejak blog awk.. :)

    BalasPadam
  9. alolo comella nisa ni. dah la kurus mcm model =)
    yg paling penting nisa petah bercakap hehe

    BalasPadam
  10. @Nisa Menaip

    Tayah cakap ape2 pun...
    teruskan berblogging jek... n i'll be ONE of your thousand readers!!!^_^

    reply from http://mylifesstoryblog.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-yuyu-zulaikha-qaseh-dalia.html

    BalasPadam
  11. emma and bell pun comel jugak...

    BalasPadam
  12. waaa/... sporting gile mereka tuh.. ahahaha

    BalasPadam
  13. Nice! =D I mean the picture..hehe. Tetiba ada idea nak update blog bila baca entry ni.. :p

    BalasPadam
  14. chumel je kamu nie...rajin2 la menulis lagi..suke baca...enjoy....kalo rajan visit la page I n folo lew...hihi

    BalasPadam
  15. NISA pandai action depan kamera!!cool!

    BalasPadam
  16. @mynameismy

    haaa tu pakia selendang lilit2 aje.. ehhehe~

    BalasPadam
  17. @Wani

    hahaha "nampak tinggi" aje tuh...

    BalasPadam
  18. @cikmima
    buat entry psl pkai kasut tumit tinggi??
    huhuuu bykkan berlatih aje...

    BalasPadam
  19. @Pijahh' de-Arr

    ehhehe mane ade tinggi.. nmpk tggi aje tuh..

    BalasPadam
  20. @kaizen

    err akak pon x reti..
    watermark tu, just letak tulisan atas gmbr.
    contohnye mcm dlm gmbr kat atas, akak letak URL blog pd gambar...

    BalasPadam
  21. @Nur Hanani

    hehe
    saya guna kamera murah aje...
    canon 1000D

    BalasPadam
  22. @Fatin Liyana

    OH MYYYY FATIN LIYANAAA..
    whaaa bulih bikin pengsan nih tgk FL singgah sini..
    ehehhe u laa comel dan mcm model..
    kita ni model kamera sendri2 ajek :P

    heheh thanks a lot dear FL :)

    BalasPadam
  23. macam penah tengok lar kak nisa ney bukan takat tgk jumpe lg tuh.kak nisa tgl kt temerloh kn.dulu kak nisa sek.men kt mane er...????

    BalasPadam
  24. tinggi betol high heel tu.. memang tinggi..fuhh.. hehe

    BalasPadam
  25. cantik ..
    cool ..
    i like ... ;)

    BalasPadam
  26. niDa said...
    emma and bell pun comel jugak...

    terharu aku baca niDa cakap aku comel walaupun gambar aku nampak bulu hidung. meow kay.

    BalasPadam
  27. wah cantiknya nisa..

    dah ble jadi model dah..
    cute..

    BalasPadam
  28. u kurus. bagi la tips utk kurus. :)

    BalasPadam
  29. sangat cantik! kak nisa buat keinginan syida nk jadi model bertambah berganda ganda ganda!

    BalasPadam
  30. macam model..
    seriously xtipu..huhu =)

    BalasPadam
  31. wahhh!!!
    nti lawat blog sy plak ye di http://duitvideo.blogspot.com
    http://genggelap.blogspot.com

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay