Ahad, 24 April 2011

Tangan pun nak dimanjakan jugak!

Assalamualaikum…

Selamat pagi semua… Cewahhhh ceria semacam pulak aku pagi ni. Ye lah, bangun pagi dengan suasana yang sejuk dan menghirup udara segar kampung halaman. Kahkahkah! Apa kah yang aku skema sangat neh!

Ohh ye baru-baru ni kakak kesayangan aku dengan baik hatinya mengajak aku join beliau buat keje giler!

 

IMG_3279

 

MANJAKAN DIRI????!! Ehemmm apakah??? Hekhekhek! Macam tajuk entry ni… tangan kita ni pon nak jugak dimanjakan… Kalau muka kita manjakan dengan facial treatment. Kalau badan kita  belai dengan urutan spa, kalau rambut pulak kita cuci dan buat treatment di salon… tangan dan kuku pun begitu jugak!

Yes, I went for a manicure session kat The Curve!

 

 

IMG_3283

Muka nervous abes sebab ni first time aku mencuba manicure nih. Menggeletar jap aku sebab amoi tu potongkan kuku aku. Huwaaaa x suka laaa cara dia potong. Straight ajeee.. aku suke potongan melengkung. Baru laa kuku kita ada shape!

 

 

IMG_3305

Hamik kauuuu… sampai dua amoi duk buffer kuku aku kasi kilat. Aku tak pakai pewarna kuku hokeyh! Cannot arrr… Bukan setakat potong kuku, kilatkan kuku, sesi manicure jugak ada urutan tapak tangan dan lengan, skrub kulit tangan, sapu lotion dan buang kulit mati di sekeliling kuku!

 

 

IMG_3317

Jeng jenggg…. kegirangan nak mampos sebab kuku dan tangan dah bersih, lembut dan kuku berkilat! Hohohooo… excited benor kot! Maklumlaaa… ni kan first time pergi manicure. So jakun giler ahh aku kan. Hahaha….

Apa-apa pun, thanks kakak! I love you ketat-ketat!! Muahahahaaa..

 

 

 

sign NISA


33 ulasan:

  1. hoissshhhhh! silau mata tengok kilat sangat! hehehehe

    BalasPadam
  2. amboi... nak kakak jugak tuk wat manicure tangan isma... hahahahaha

    BalasPadam
  3. mimpi ape tuibe2 manicure haha.nak kawen dah ke ape. eh takde kaitan wkwkwkw biar a nk cakap gak :P

    BalasPadam
  4. JELES ! JELES !

    HIHIHI...

    BalasPadam
  5. kakak nisa tu boleh tak jadi kakak yuyu jgk???keh3..

    BalasPadam
  6. kalo mr right nak join buat sekali, bole??? hehehe.
    lawak jek

    http://hafizilmi.blogspot.com/2011/04/5-tips-for-finding-mr-right.html

    BalasPadam
  7. mmg sepatutnya potong kuku straight.. hehe.. tapi melengkung gak menjadi pilihan kan kan..

    BalasPadam
  8. wahh.. bestnya.. nak tru buat jugak lah..

    BalasPadam
  9. suke ye nisa buat treatment...huhu...ade x picture tangn nisa b4 n after treatment 2..?? nk gk tengok perbezaannya...huhu..=)

    BalasPadam
  10. hehehe
    xpernah lagi wat treatment ni

    BalasPadam
  11. thats right..
    kita perlu da masa utk diri kita sendiri..

    BalasPadam
  12. bestnyer...mesti kuku dah cantik.. :p
    jgn asyik tengok jer pulak kuku tu sampai tak buat benda lain..hik3

    BalasPadam
  13. bagus manjakan diri ni, diri kita pun perlukan kemanjaan, eh apa KAMI cakap ni, heee. :)

    BalasPadam
  14. best er manicure? xpenah cube gak.. hehehehh.. :D

    BalasPadam
  15. best2 nya ehh nak juga haaa....

    BalasPadam
  16. kak berapa hinggit buat benda ni??

    BalasPadam
  17. buat manicure kat the curve brapa ek? haha.well. syok memanjakan diri. lagi2 kalau dpt buat massage or scrub!

    BalasPadam
  18. wahh.. bestnye nisa gi manicure... nak jk.. T__T

    BalasPadam
  19. cm best jew...
    kt curve kt kdai mne erk??

    BalasPadam
  20. tunang aku ajak byk kali tp aku tak suka..hahahah

    ciri org dh nk kawin kau ni..=)

    BalasPadam
  21. bestnye! sy sniri pun tak pernah buat manicure n pedicure ni. ape2 pun, yr blog comel! :)

    BalasPadam
  22. woaah . cam bez er .hee

    btw, lawa lah warne biru shawl tu :)

    BalasPadam
  23. WAHAI KAK NISA YANG ANGGUN BERGAYA,TAK BERAPA NAMPAKLAH KUKU TU.ZOOM SIKIT :D

    BalasPadam
  24. Nisa pakai spek rupanye.. baru ku tahu.. hehe..
    P/s:lama xskodeng kat sini.. huhu.. ;)

    BalasPadam
  25. Urutan merupakan terani yang sesuai. Bergantungan pada ubat / herba semata-mata tidak sesuai.

    Memang best terapi urutan,kalau urut kaki lagi best. badan terasa lebih ringan dan cergas =)

    BalasPadam
  26. syok nye dpt manjakan kuku.
    berapa plak lah harga pi buat menicure session tu kan?

    BalasPadam
  27. bestnye dpt manjakan kuku...hehehhe

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay