Isnin, 30 Mei 2011

SAHABAT BLOGGER : Mini Gathering di Mid Valley Megamall

 

Bandar Kuala Lumpur-20110529-00179

Assalamualaikum semua…

Alhamdulillah aku masih berkesempatan nak update blog ni. Hehehee nak tepek sikit gambar pasal mini gathering Sahabat Blogger yang aku join hari semalam (Ahad). Mulanya aku dah cakap awal-awal yang aku tak dapat join.

 

This pic credit to : FAD ALI

 

Tapi lepas balik dari event Dutch Lady World Milk Day di One Utama Central Avenue, aku gerak lak ke Mid Valley. Nasib baik sempat sampai, walaupun aku agak lambat! Nasib laa ade budok halia yang menolong aku sampai ke lokasi gathering. Kahkahkah! Boleh lak aku sesat dalam Mid Valley yek?

 

This pic credit to : SyedGraphix

 

Yang kat atas tu sume bukan gambar dari aku.. Tu dari blogger lain. Thanks everybody! So sekarang jom jamu mata dengan sedikit gambar yang ada dalam handphone aku pulak.

 

Bandar Kuala Lumpur-20110529-00204DARI KIRI : Fahmi Mahat, Tia Fazunia, gadis suka menaip & Akmal Hilmi

 

Bandar Kuala Lumpur-20110529-00212Semua ni dalam hati ade taman tema air. Tu yang memasing masuk air aje. Kahkahkah!

 

Bandar Kuala Lumpur-20110529-00201Macam biasa, Mr Babyruth memang rajin join gathering

 

Bandar Kuala Lumpur-20110529-00188Tia yang gojes always!

 

Bandar Kuala Lumpur-20110529-00191Model tak bertauliah + tak berbayar. Kahkahkah!

 

Bandar Kuala Lumpur-20110529-00206With Sab a.k.a. Miss Genit !! Dah lama nak jumpa beliau. Akhirnya jumpa jugakk!

 

IMG-20110529-00193ERRRR… Ni memang aku tak tau ape masalah si Eman ni sebenarnye.

 

Oke lah.. tu aje gambar yang selamat dalam handphone aku. Gambar dari dalam DSLR tak ambil lagi. Nanti dah ambil aku upload dalam fan page blog Saya Suka Menaip ye!

 

cats

Gambor ni memang takde wawasan 2020 hokeh. Sume nak camwhore dengan spec besar milik Tetaufik nih. Tu aje. Kahkahkah!

Ohh ye, senarai yang pergi gathering ni pun aku akan keluarkan kemudian ye. Lepas aku dapat gambar dari DSLR. Lalalaa.. Thanks semua yang datang, walaupun aku aku ramai jugak muka baru yang aku tak kenal .. tapi korang sempoi! Hehehe :)

Bubbye~

 

sign NISA


22 ulasan:

  1. seronoknye kamu semua...sedih tak dapat join sbb tak tau pasal gathering ni...sedangkan sy kt mid valley smlm huhu ~ :(

    BalasPadam
  2. waa,,jelesnye tgok dye selalu pegi gathering..nak jugak ! tapi jauh..wuwuwuu T.T

    BalasPadam

  3. ok. tak jelez. noktah. tanda seru.

    hahahaa

    Entri Terbaruu : Orang cakap aku hensem? errr!!

    BalasPadam
  4. aku lah yg paling sempoi time tuh, sebab nick aku bobsempoi .. ekekeke ;D

    BalasPadam
  5. fad xde?sedntap hentak2 kaki...

    BalasPadam
  6. gamba yang last skali tu comel gilaaaa. nerdyyy. hehe ;)

    BalasPadam
  7. nape bler sab dgn kak nisa dok seblah2 cam nmpk seupe ek?? adik bradik kot...

    BalasPadam
  8. yeay! jmpe nisa jugak akhirnye! ;p

    BalasPadam
  9. err..kesian den xdapat dtg..bila ntah dapat join..huhu

    BalasPadam
  10. woi nisaaa, aku nak TORCH ko! jelesssss :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay