Selasa, 7 Jun 2011

Bila adik-adik cuba tutorial aku sendiri.

 

Assalamualaikum dan selamat petang…

Hari ni aku cuba nak jalankan jugak assignment terakhirrrr aku semester ni. Macam biasa, sambil-sambil tu aku online dan blogwalking. Entah kenapa aku tergerak hati nak buka blog adik-adik aku.

Sekali…. ini yang aku nampak.

TASYA. Dia kata dia dah macam Hana Terkesimak.

 

NUR SYAKIRIN.

 

Errkkkkk aku pulak yang tersengih-sengih tengok budak berdua ni. Yelaaa.. setahu aku, dulu masa aku suruh dorang belajar pakai shawl, dorang yang liat sangat. Hahahaaa… Sekarang ni, dah pandai nak style loose ni. Huahuahuaa..

Bagus-bagus.. Aku suke dorang rajin try benda-benda baru. Lalalaaaa… Oke bai. Oh ye, dorang ikut video aku yang ni lah kot?

 

 

sign NISA


15 ulasan:

  1. haha! diorang comel macam nisa jugak la! :)

    BalasPadam
  2. comel comel betul kamu semua ni :)

    BalasPadam
  3. alorh muka lbih kurang je dgn sys nisa.
    comel!

    Let join this contest!
    http://pinkexia.blogspot.com/2011/06/giveaway-kpop-contest-by-belog-korie.html

    BalasPadam
  4. sama la adik sya pon ikut stail tu pas tgk vidoe nisa...

    BalasPadam
  5. Comeh woooo.haha sweet! :)

    BalasPadam
  6. adik-adik of course laa t'follow kakak dia kan? hihihi.. btw, adik nisa mmg chumill.. same laa cam kakak dia ~
    :P

    BalasPadam
  7. wow.. comel2..

    hye kak ipar! #tetiba plak

    BalasPadam
  8. wahh mereka dah pandai pki shawl

    BalasPadam
  9. alololo...tomey2 je...


    nisa,fyna nak tanye.mcm mne nisa letak banner churp-churp yang banyak tue?ade coding ke?
    ajar boleh?
    nak wat tapi tak reti.
    tq dear...
    :)

    BalasPadam
  10. cooomel!
    teringin nak buat loose style tapi tak pernah menjadik. tangan keras kot. hiks

    BalasPadam
  11. nk berkenalan dgn adik2 akak tu boleh?? hehehhe

    BalasPadam
  12. adik beradik blogging ehh....ni mesti ikut kakak dia. huhu



    We Are Not Perfect Couple

    BalasPadam
  13. same la cam adik sy..dari x brapa suka kai selendang,tros pandai2 je lilit sendiri..nak wat ala2 cam hana tajima..huhu..but comel gak die kai selendang..=)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay