Isnin, 6 Jun 2011

Hoodwinked Too! – Tiket wayang PERCUMA daripada Nuffnang!

 

Assalamualaikum dan selamat petang semua…

 

Sebentar lagi (wahh skemanye ayat!) aku dan beberapa rakan blogger lain akan bertemu an berbual mesra. Hahaha ape aku cakap neh! Aku cuma nak bagi tahu, NUFFNANG bagi aku tiket free woi!! Wayang 3D pulak tewww. Wahh suke sukee.

Dalam entry ni aku dah suruh korang join sekaki kan? Haaa korang yang taknak. Heheeee… aku hantar komen biasa-biasa je pun, tapi still dapat. Best lah Nuffnang! Hehehee lepas ni nak try lak cerita lain. Green Lantern takmau, sebab dah janji nak tengok dengan kakak and si gangster. Kahkahkah.

Turut bersama dengan aku gerak dari Shah Alam ialah :

Oke nak bersiap. Bubbye!!!

 

sign NISA


6 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay