Khamis, 30 Jun 2011

Saya join Contest The Best Picture of Me

 

Assalamualaikum semua…

 

Haa.. Pepagi buta takde keje, so aku join contest orang ye!

 

THE BEST PICTURE CONTEST (KLIK BANNER)

 

Contest yang aku join kali ni dianjurkan oleh Cik Engku Sofea kita yang kecil comel nih. Syarat quite senang hehe… Entah macam mana la hati aku terbuka untuk join? Mungkin sebab hadiah-hadiahnya yang aku kira lumayan? Hehee….

 

 

IMG_7026 edited

Aku mempertaruhkan gambar yang ni! Hohooo kenapa aku rasa gambar ni BEST PICTURE AKU?

 

First sekali, outfit ni merupakan outfit aku masa aku jadi model untuk majalah DARA.COM (baca entry ini). Memang best lah bagi aku! Hehehee dapat jugak muka comot aku ni keluar majalah. Kahkahkah!

Yang kedua best, ni pertama kali aku kenakan banyak warna dalam pemakaian aku. Errrr fashion disaster? Ahhh peduli hape aku, janji aku bahagia, ye tak? Kahkahkah!!

Yang ketiga best? Aku guna gambar ni untuk join contest color of my life, and then aku menang yeahhh!!! Suka suka! Memang best!

 

 

 

Maka dengan 3 sebab di atas lah aku memilih gambar di atas sebagai BEST PICTURE aku. Ouhhh cik judges yang comel, aku nak menang hokeyh! Kahkahkah!!! Oh yeee kalau korang nak join, sila klik banner contest!

 

Thank you.

 

 

sign NISA


12 ulasan:

  1. Bangga nye Nisa Menaip joing contest tak seberapa Sofea ni.. I'm one of your loyal readers. :') akan cube sedaya upaya untuk tidak bias. hehe THANKYOUUUU NISAAAAAA & goodluck sayang ! :)

    BalasPadam
  2. gambar yang cantik..n again..always luv your shoes..!!! :)

    BalasPadam
  3. yang ni memang superb la..
    x leh kata hapa..
    well..
    salam dari kontes engku sofea..

    BalasPadam
  4. @Engku Sofea

    Sofea..seramlaaa nk join..nisa chomel ni pn da joinggg..huhu..

    anyway good luck nisa :)

    BalasPadam
  5. haha . kawan saya ni , Cik Jiyha org panggil dia :]

    BalasPadam
  6. kak nisa mmg vouge!jeleznye...hahaha

    BalasPadam
  7. good luck ya,,wah,,,jeles2,,cumil lah,,,,,,,wuuuuuuuu..suke2!

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay