Sabtu, 27 Ogos 2011

Denai Hati nak bagi duit raya RM1000 ??? Jom join cepat !!!

 

Assalamualaikum..

 

Yeahhh blog di update lintas langsung dari Temerloh Pahang, kampung halaman aku. Nasib baik sangat-sangat ada jugak wifi dengan kelajuan sederhana kat sini. Boleh jugak lah aku online dan update blog.

 

Memandangkan raya dah nak dekat, so mood raya tu makin datang dan datang. Jalan-jalan pulak kat blog Budak Lelaki Sebelah Pintu, ternampak lah pulak dia join macam contest ape tah. Hadiah dia duit raya yang semua sekali berjumlah RM1000 !!!! Wowww siapa taknak join rugi!!

 

Print

 

Duit raya ni nak diberi dengan baik hatinya oleh DENAI HATI. Macam susah pulak aku tengok??? Tapi kalau faham betul-betul, aku rasa senang lah kot??? Kalau korang nak join dan nak tahu cara-cara untuk join, sila RUJUK TERMA DAN SYARAT DI SINI.

 

Di bawah merupakan senarai entry yang aku gabungkan mengikut syarat-syarat yang ditetapkan oleh DENAI HATI.

 

 

Okayy dua aje… sebab entry pertama yang aku pilih dah pun hilang dari senarai Related Post entry kedua di atas. Sikit je eh? Hohooo dah nak buat macam mana, memang gitulah syarat-syarat dia???

 

Kalau korang masih tak paham apa ke benda lah yang aku buat ni, tapi nak jugak rebut peluang menang duit raya dari Denai Hati, sekali lagi meh aku bagitahu, sila rujuk di entry di bawah :

http://denaihati.com/duit-raya-rm1000-untuk-rakan-blogger

 

 

 

Okay, selamat hari raya semua!

sign NISA


5 ulasan:

  1. hehe. selamat hari raya nisa! kalau menang, bagi duit tu separuh ye! :P

    BalasPadam
  2. perkkhh..bnyk giler seribu

    BalasPadam
  3. Selamat hari raya Nisa...
    Kalau menanng, boleh le bagi duit raya banyak2 kepada bebudak yang datang bertandang beraya tahun ni...

    BalasPadam
  4. adeh dah jumpa 2 jer, kenapa tak amik artikel lain ..hehehe

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay