Ahad, 28 Ogos 2011

Ucapan Raya

 

Assalamualaikum…

 

Wahh tajuk entry bukan main nak macam menteri aje kan. Ucapan? Beria aje aku.. Tapi tak kiralah kan! Sempena raya ni aku nak tulis ucapan untuk semua yang membaca, tak kiralah yang mengenali, yang kenal gitu-gitu aje, atau yang tak pernah jumpa langsung.

 

IMG_4784

 

KELUARGA. Kepada ahli keluarga dan sanak saudara, maafkan aku andai aku ada berkelakuan tidak hormat terhadap anda semua, ataupun berkasar bahasa, atau apa-apa yang buat anda terasa hati.

 

KAWAN-KAWAN. Maafkan salah silap aku sepanjang kita berkawan. Aku sedar aku bukan rakan yang sangat baik untuk korang, bukan classmate / roomate / housemate / groupmate / coursemate yang cukup sempurna. Maafkan kelemahan dan kekurangan diri.

 

KEPADA INSAN TERSAYANG (not limited to boyfriend only. heheee) Maafkan andai aku berkasar atau berkelakuan yang tidak menyenangkan hati. Sesungguhnya diri ini masih mencari jalan untuk perbaiki diri.

 

KEPADA SEMUA YANG MEMBACA. Terima kasih dan kesyukuran yang tidak terhingga terhadap kamu semua yang tidak putus-putus memberikan sokongan ke atas blog aku ni, sehingga ia menjadi seperti apa yang anda lihat sekarang.

 

 

Kepada semua yang mengenali aku, aku doakan agar Allah berkati kalian. Sekali lagi, aku memohon ampun dan maaf di atas salah silap, terkasar bahasa mahupun sebarang perbuatan yang menyakitkan hati mana-mana pihak.

 

 

Thanks for reading.

sign NISA


22 ulasan:

  1. maaf jugak kalo salah silap..
    muazfaris.com

    peminat setia dalam diam

    BalasPadam
  2. selamat hari raye jugak Nisa!! ;)
    maaf zahir batin!!

    BalasPadam
  3. selamat hari raya. maaf zahir & batin

    BalasPadam
  4. heee comel ! camat ari ghaye jugak nisaaa =D

    BalasPadam
  5. selamat hari raya jugaa untuk nisa kay :)

    BalasPadam
  6. selamat hari raya
    maaf zahir & batin....

    BalasPadam
  7. Selamat Hari Raya Aidilifitri maaf zahir & batin ye Nisa! :)

    BalasPadam
  8. selamat raya jgk la awek manis

    BalasPadam
  9. Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin Daripada saya blog.hariz :)

    BalasPadam
  10. selamat hari raya aidilfitri juga Nisa :)

    BalasPadam
  11. selamat hari raya jugak cik nisa..balik temerloh meh dtg umah okau! heheee...

    BalasPadam
  12. Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin :)

    BalasPadam
  13. selamat hari raya maaf zahir batin yea nisa...

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay