Selasa, 2 Ogos 2011

Majlis Penyampaian Hadiah – Peraduan Video Promo Graduan Aspire

 

Assalamualaikum semuaa…

 

Wuarghhh nampak aku sangat sangat terlambat lorh update entry pasal event nih! Ni semua gara-gara internet rumah yang buat hal. Dan dijangka akan bermasalah dalam masa seminggu ni. Oh noooo!!!! TM please kasihani aku yang gila update blog ni!

 

aswara1

Oke jom ke berita selanjutnya. Pada Jumaat minggu lepas (29 Julai 2011) yang lepas aku ke ASWARA bersama beberapa blogger lain untuk menghadiri majlis penyampaian hadiah kepada pemenang-pemenang peraduan video promo GRADUAN ASPIRE 2011.

Tahniah kepada pemenang iaitu Nur Aizuddin, Akmal Hilmi dan Bro Framestone! Wahhh jadi orang kaya baru sekejap ye korang! Weweeee…

 

 

IMG_4634

Ni gambor masa memula sampai. Bapaklah segan nye daku sebab kena duduk depan. Sebaris dengan para pemenang. Padahal aku bukanlah pemenang ponnn? Kahkahkah…

 

 

aswara2

Tiba waktu yang best! Persembahan daripada pelajar-pelajar ASWARA. Memang superb. Terutamanya persembahn gendang-gendang yang berlangsung di tingkat atas ruang mini stage tuh. Wawawaaa…

 

 

IMG_4676

Masa untuk melantak! Tengoklah pemenang pertama peraduan video promo nih, si Nur Aizuddin. Terkenyit-kenyit mata. Kepada gegadis di luar sana, maaf leewww korang takleh ngorat beliau. Sebab beliau dah kata beliau taknak cari awek, biar mak dia aje yang carikan bakal bini. Maka dengan itu, pergilah ngorat mak beliau! :P

 

 

IMG_4679

Orang dok sibuk makan, aku pulak sibuk nak camwhore. Memang tak senonoh bhaiii! Hahaha.. tu dia Eazy Izzuddin selaku photographer sambilanku malam itewww.

 

 

IMG_4671

Lepas tu jumpa pulak Aziz Hazmi yeaww. Dah lama tak jumpa beliau since last kitorang shooting sama-sama untuk video korporat. Jangan tanya napa aku posing macam burung belatuk patah leher. Kahkahkah!!

 

 

IMG_4691

Sementara kitorang camwhore macam tak hengat, Akmal Hilmi pon dengan sesi terjah beliau, maka Nur Aizuddin pun takkan lepaskan peluang untuk buat vlog punyaaa. Hahahaa..

 

 

aswara3

Jumpa pulak port baek punyeee nak bergambar. Huahuaaa… Memang tak hengat dunia aku bergambor dengan Akmal Hilmi dan Amal Espraza.

 

 

IMG_4737

Bersama Rafil Ramli, pengasas 1tube.my. Aku suka pulak cara aku berdiri kemain haaa elegan. Hahahakkk. Kelakor weh!

 

 

IMG_4742

Aksi muka riak lagi takabbur. Kahkahkah. Tahniah weh! Lepas ni boleh la BBM dengan kau eh eh eh :D

 

Okay lahhh.. tu aje nak cerita. Sorry lah kalau entry kali ni banyak gambar pulak. Ni dah bukan SAYA SUKA MENAIP dan ni. Ini dah boleh tukar SAYA SUKA GAMBAR. Kahkahkah!! Okay lah.. thanks for reading! Bubbye.

 

 

sign NISA


12 ulasan:

  1. at least dpt jumpa pemenang dh rasa mcm menang kan.. :)

    nice dress.. like it..

    BalasPadam
  2. wahh
    meng dpt duet cash tu
    hehee :D

    BalasPadam
  3. homaigggadddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

    nk picture maaaa

    BalasPadam
  4. Nak jugak duit tu...huhuhuhhuhu

    BalasPadam
  5. Wweeeeewwiiittttt! Cun ah Nisa u pakai shawl gaya camtuh...dan ehemmm cunnye shawl dan skirts tuh.... =)

    BalasPadam
  6. DIINVITE.TAPI TAK SEMPAT LORH NAK PEGI T_T

    BalasPadam
  7. ihih.. tq nisa.. wah, malu aku..ihihih

    BalasPadam
  8. aku tunggu je salah sorang nk blanje aku dinner...huhuhhu

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay