Sabtu, 29 Oktober 2011

Dah lama tak melantak di Pizza Hut !!!

 

Assalamualaikum semua..

 

Wahh aku rasa macam dah lama aje aku tak update pasal makan-makan ye tak. Maklumlah sekarang aku ni busy dengan final year project. So aku dah jarang keluar makan-makan dan berjimba dengan kawan-kawan. Tapi entry kali ni pun dah agak basi…

 

IMG_7843

Aksi makan-makan di Pizza Hut Sunway Pyramid berlaku dengan jayanya lepas aku menghadiri Sidang Media Pilih Kasih musim ke-3. Maklumlah, masa event berlangsung masing-masing busy ambik gambor aje, makan nye sikit aje. So kitorang ke Sunway Pyramid untuk main bowling dan makan. Sayangnya tempat main bowling tutup sebab ada tournament.

 

IMG_7846

Inilah para jejaka yang turut serta dalam sesi mengenyangkan perut. Wuuuu…

 

 

IMG_7847

Senyuman kegirangan tiada batasan bila perut dah lapor dan tak sabar nak makan!!! Wuargghhh!!!

 

 

IMG_7854

Hausss!!! Sangat sangat best! 3 orang order Asam Boi Fizz, sorang order Tropical Fizz, dan aku pula order Mango Tango Yoghurt Smootie. My favorite okayh!

 

 

IMG_7856

Cheese-baked meatball. Bebola daging dengan kuah masala, dibakar penuh kasih sayang bersama limpahan keju dan dihidang segarrrr dari ketuhar! Terbaikk!!!

 

 

IMG_7858

Fettuccine Creamy carbonara! Aummm ini sedap jugak! Aku memang suka lahh pasta!!!

 

 

IMG_7861

Ini pulak spaghetti meatball dengan taburan cheese! Wawwww…

 

 

IMG_7869

Oriental wing is back okayhh!!!

 

 

IMG_7863

Epul dengan asam boi fizz dan spaghetti meatball.

 

 

IMG_7864

ANDYHOWTT dengan asam boi fizz dan creamy carbonara.

 

 

IMG_7870

KAIZEN SHINOBI dengan creamy carbonara dan tropical fizz.

 

 

IMG_7875

Akak PEN MERAH dengan oriental wings, spaghetti meatball dan asam boi fizz. Amboiii tamak nyerr~

 

 

IMG_7872

Ini sapa lak nih??? Hahaaa ni lah tuan tanah kedaung blog nih. Semestinya aku kenyangkan perut dengan cheese-baked meatball dan mango tango yoghurt smoothie!!! Wuhuuu….

 

Burrppp… memang sendawa lima belas kilometer sejam aku hari tuh! Alhamdulillah ada juga rezeki aku makan di Pizza Hut… Maklumlah, last time aku makan di Pizza Hut.. errr sebulan setengah yang lepas? Okayyy thanks kepada semua blogger di atas yang sudi luang masa dengan haku. Lain kali makan lagi hoyeahh??

 

 

Bye bye! Thanks for reading!

sign NISA


29 ulasan:

  1. ko buat aku lapar baliK! hahaha

    GRRR... nih yang nak wat aku lepak pizza hut lagi ni~ hahaha!

    BalasPadam
  2. waauuu sedapnyaaaaa!krokkk"krokk*opss berlagu plak perut saya.muehehe ..^-^

    BalasPadam
  3. wah!!!glupppp..telan air liur tengok gambar-gambar nisa,,nak jugak!!..*padahal baru semalam makan pizza..hehe :p

    BalasPadam
  4. ohhh u make me hungry ~_~

    wah3, andy sahlam. kawan plurk :P

    BalasPadam
  5. baru makan semalam. sebab mengidam jugak lah ! hehe

    http://hafizilmi.blogspot.com/2011/10/who-do-you-think-you-are.html

    BalasPadam
  6. rasa lapar lak bila tengok gambor kat entry nih.. hehehe..

    shakiddo.com

    BalasPadam
  7. wah...bapak sedap lah kan..
    mmg bestlah usha2 makan cegini..malam2..boleh membakar-bakar nafsu aku..
    nisa kay,aku lapaq lah...adui!!

    BalasPadam
  8. Cantiknya Kak Nisa !! :D Btw , nak tanya , cane kak nisa bulatkan inner tu? :)

    BalasPadam
  9. pizza hut!!! sib baik time baca entry ni perut tengah kenyang. ahahahah XD

    BalasPadam
  10. ~muka sangat ceria dapat makan yer..
    sedap2..:)

    BalasPadam
  11. sedapnya! oh, sy sgt suka lelaki yg pakai baju superman! hihi~ ;P

    BalasPadam
  12. http://synergistichatidoktormuda.blogspot.com/2011/10/endometriosissakit-ketika-haid.html

    salam jalan2 ke blog nisa..
    new medical entry for woman. Kalau berkesempatan jemput bace. :)

    Love reading your blog's entries

    BalasPadam
  13. Lain kali ajak gua sekali jangan ajak andy dgn kaizen diaorang tak kuat makan..hehe

    BalasPadam
  14. terliur tgk kak nisa mkn, dah lama ngidam nak melantak pizza T_T

    BalasPadam
  15. memang tgh bercadang nak menabung kat pizza hut ni..best3!:D

    BalasPadam
  16. rindunya makan bebola daging berkeju ituuuu~~

    BalasPadam
  17. sedapnyer...

    nisa kt menyesal gile x ambik gambar ngan nisa mase g pilih kasih dulu... ;(

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay