Rabu, 26 Oktober 2011

Siapa nak sample percuma BIORE MAKEUP REMOVER FOR EYE AND LIP ???

 

Assalamualaikum…

 

GA

 

First aku nak bagitahu, dalam banyak-banyak mekap remover yang aku pakai selama ni, make up remover dari jenama Biore ni lah yang paling aku suka tau! Tak berminyak sangat dan tak kesat pada kulit. Aku dah pernah tengok review dari beberapa blogger, ternyata dorang pun suka.

 

So kat sini, aku nak share dengan korang giveaway 30 sample (bukan saiz penuh) BIORE MAKEUP REMOVER FOR EYE AND LIP nih! Kalau korang tak pernah try lagi make up remover dari Biore ni dan nak tahu macam mana nak dapat sample percuma ni, sila KLIK banner giveaway di atas laju-laju.

 

 

sign NISA


8 ulasan:

  1. betul2 kite pun penah try..mmg xkesat pada kulit..

    BalasPadam
  2. saya tak pernah pakai make up pun , ahha .

    BalasPadam
  3. wahh lyssa sy xpernah gune makeup remover..sbb sy xbermekap..muka teruk giler jerawat~smpi dh xtau nk pki aper

    BalasPadam
  4. macam menarik je, tak pernah lagi la cuba jenama ni, hehehe

    JOM BACA & KOMEN : Mangsa Fesyen Ala-Ala Lady Gaga

    BalasPadam
  5. saya tag cik nisa untuk contest..
    http://aevoecaedoe-ijuzneedlove.blogspot.com/2011/10/contet-my-amazing-blog-by-tika-qylla.html

    BalasPadam
  6. Nanti saya nak try jugak lah after balik Mesia. Nak promote kt member jugak! tehee~

    btw, saya ade post something berkaitan dengan post ni jugak. bukan untuk promote blog, tapi it feel nice if bole share something yang bermanfaat.

    http://lilduckq.blogspot.com/2011/11/lilbeauty-eyeline-mentuakan-muka.html

    Saya harap nisa pon bole praktik kan. =)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay