Rabu, 30 November 2011

Saya Hendak Tiket Konsert Moovment kerana............

 

Assalamualaikum…

 

Sedang aku blogwalking dan mengorek entry di blog Kak Ina KL, sekali ternampak entry giveaway tiket konsert Far East Movement! Wahhh biar betul ni… Aku tengok tarikh dan waktu. Yeah, masih belum terlambat untuk join!

 

PA040022

Info mengenai konsert Moovment 2011

Artis yang akan menjayakan konsert ini adalah Far East Movemont yang terkenal dengan lagu Like A G6 dan Rocketeer

Konsert ini di bawa khas oleh Universal Music Malaysia dan Marctensia Concertsbersama-sama dengan TuneTalk Mobile Prepaid.

Info tentang konsert ini ialah :-

Tarikh: 3 Disember 2011 (Sabtu)

Masa: 8.00pm – 2.00am

Tempat: Indoor Arena, Bukit Kiara Equestrian Park

Harga Tiket: RM103 (Rock Zone) dan RM203 (Pit Zone)

Untuk info lebih lanjut korang boleh korek entry Kak Ina KL KAT SINI.

 

 

Saya Hendak Tiket Konsert Moovment kerana............ Aku nak berdansa dengan lagu-lagu rancak Far East Movement semestinya! Ouhh I’m having such a hard times lately.. So what I need is a getaway from my problems! Dan aku rasa dengan menghadiri konsert Far East Movement pasti dapat ceriakan aku semula! Kalau dapat sepasang tiket, boleh lah aku pergi bergembira dengan seorang kawan, tak pun dengan jodoh baru. Oooppss terlebih sudah! Kekekekee~ Pendek kata, aku nak ke konsert ni untuk menceriakan kembali hari-hari suram aku dan semestinya aku nak berhibur dengan lagu yang dah popularkan Far East Movement ni iaitu LIKE A G6 !

 

 

Hadiah tiket dan album Far East Movement yang di taja oleh Universal Muzik Malaysia

 

 

sign NISA


6 ulasan:

  1. good luck ..kalau dapat ticket tu,post lagi entri ..hoho
    Blog Mohd Zakwan :)

    BalasPadam
  2. wahhh bestnya bestnya!! dah la far east movement tu my fav artist! lagi2 lagu rocketeer dia tp tk dpt nak join sbb exam tak habis lagi huwaa T.T

    BalasPadam
  3. kak nisa !!!

    jum join GA ni , hadiah lumayan giler . cepat join ^^ btw , good luck ^^

    http://mykawaaiiionlinediary.blogspot.com/2011/11/mak-dara-fabulous-giveaway.html

    BalasPadam
  4. jangan lupe shot kite ahad ye!! ^^

    BalasPadam
  5. wah mcm best je event nie...kalo dapat pegi masyuk nie..


    ENTRIES TERBAIKK>>>
    GAMBAR TERBARU PERODUA MYVI 1.5 EXTREME....TERBAIKK...


    BalasPadam
  6. hye,..tiap2 hari saya melawat nisa...saya harap nisa berjaya...doakan saya berjaya juga...lawatilah blogshop baru saya ea nisa...if berminat..banyak baju murah...
    shoppelangi.blogspot.com

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay