Isnin, 30 Januari 2012

Kisah Yana SuperFriends di Karnival Karangkraf 2012

 

Assalamualaikum…

 

Semalam (28 Jan 2012) aku pergi Karnival Karangkraf 2012 di Seksyen 15 Shah Alam. Antara matlamat utama aku ke sana ialah untuk join fans meeting with Yana Samsudin, pelakon berbakat yang cantik dan sweet. Kena pakai pakaian / anything in pink and yes you’re one of Yana’s fan club members – Yana SuperFriends (YSF).

 

IMG_0943

Ramai jugak yang datang berbaju pink. Heee macam boria dah semua. Semuanya sebagai tanda sokongan kepada pelakon Yana Samsudin. Sejujurnya inilah pertama kali aku join aktiviti kelab peminat ni semua. Tapi alhamdulillah ahli YSF semuanya sporting.

 

Semuanya bersemangat nak jumpa Yana Samsudin dan juga sanggup menunggu beliau sampai habis sesi autograf di booth Digi. Bagus semangat yang ditunjukkan!

 

 

IMG_0956

Yeayyy bergambar beramai-ramai bersama Yana Samsudin. Mereka yang bawak banner semuanya berkempen supaya mengundi Yana Samsudin untuk ABP-BH yang akan datang. Korang yang baca ni pun jangan lupa undi okay!

 

 

IMG_0984

Yana Samsudin yang sangat friendly dan sweet. Yana comel sangat kan? Hehee…

 

 

IMG_0959

Yana Samsudin and fans.

 

 

IMG_0987

Si Ziera Zain nak jugek bermesra-mesra dengan Yana. Hikhikik~

 

 

IMG_1003

Jangan lupa follow twitter @YanaSamsudin dan gunakan hashtag #YanaSuperFriends dan juga hashtag #DuniaYana okayh! Dan lagi sekali sila undi Yana Samsudin untuk ABP-BH yang akan datang ye!

 

Thank you very much kepada ahli Yana SuperFriends yang friendly dan sporting. Dan terutamanya kepada Yana Samsudin.. good luck for ABP-BH akan datang, dan haruslah love! Kekekee~

 

 

More pictures check out SAYA SUKA MENAIP’s facebook fan page, CLICK HERE !!

 

 

Sign PNG NisaKay


14 ulasan:

  1. eee..best nyer...
    macam mane nak join yana Super friends tu??

    BalasPadam
  2. untungnya..:)

    btw,done vote for u..vote for me too if u dont mind..:)

    BalasPadam
  3. morning & tq Nisa Kay for this article... ~Haruslah LOVE...

    BalasPadam
  4. yana neh mmg frenly sejak belum glemer lagik. dlu akak daftar sama ngan beliau kat uitm. beliau g salam semer ngan pelajar2 tua neh (akak n the geng laaa tuh) n panggil 'akak2' kat kitorang semer... bagus kan? akak minat juga kat beliau. mmg berbakat...

    BalasPadam
  5. suke entry nisa ini,sy pun ada dalam pic tadi,baru perasan awk yg sy usha2 tu nak tegor tak berani takut salah org..haha,btw teruskan sokong yana samsudin,HARUSLAH LOVE ;)

    BalasPadam
  6. suke entry ini,hari tu masa jumpe yana ada ternampak nisa,tp tak berani tegur,takut salah org,btw terus sokong yana,ily yana samsudin! ;)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay