Jumaat, 24 Februari 2012

[GAMBAR] Sekitar majlis pra tonton filem Adnan Sempit 2

 

Assalamualaikum semua…

 

Selamat tengahari dan selamat hari Jumaat penghulu segala hari buat semua yang membaca.. Entry ni tak dapat aku publish semalam sebab kepenatan yang teramat sebab seharian keluar dengan rakan-rakan tercinta. Pergghh apesal ayatku skema yang teramat pulak nih???

 

Jangan lupa baca review aku untuk filem Adnan Sempit 2 DI SINI. Okay back to the topic, seperti tajuknya macam biasa akan ku kongsi gambar-gambar yang sempat aku ambil selepas menonton filem Adnan Sempit 2 di TGV Sunway Pyramid 21 Februari yang lepas. Maaflah gambar tak banyak..

 

P2210864

Awww dua budak yang masuk air + masuk angin, Syuhada dan Dija. Kihkihkih.. Sangat fun hang out dengan mereka sebab mereka funny ya amat! Sakit perut aku sebab satu malam bergelak ketawa masa tengok movie + masa borak dengan dorang.

 

 

P2210872

Haruslah bergambar dengan Mejar David Teo, boss Metrowealth kan.. Kot kot laa lepas ni dia duk tengok muka aku je pergi pra tonton, pastu dia offer berlakon kee… Muahaha!! Angan-angan tinggi melangit derrr!!!

 

 

P2210867

Sebahagian ahli fan club Yana Samsudin iaitu YANA SUPER FRIENDS bergambar dengan Mejar David Teo.

 

 

P2210883

Kalau filem Shaheizy Sam, tak sah lah kalau die hard fan dia ni tak datang. Kihkihkih.. Siapa lagi kalau bukan Cik Epal yang datang dengan encik boipren nya ituuu. Malam tu ramai benor pakai spek mata besorr yang macam kitorang pakai neh…

 

 

P2210886

Spotted!! Bloggers yang turut hadir ke majlis pra tonton Adnan Sempit 2 ialah MadamMondoq, Siezuka dan her friend Miss Iera. Yang si kecik tu Danish lah kot nama dia. Hikhik.. dia tu anak MadamMondoq, memang selamber je aku pakaikan dia dengan spek mata besor aku tu. Nasib tak nangis, siap buat peace lagii. Hikhik..

 

 

P2210934

David Teo dan Yana Samsudin sedang merakam video untuk promosikan t-shirt filem Adnan Sempit 2 yang takde jual kat luar punyeee! Kalau nak pergi like page David Teo dan juga MiG Online. Kot kot laa ada contest lagi untuk memenangi tshirt eksklusif tuu???

 

 

P2210943

Haruslah LOVE!! Haruslah ada gambor dengan cik Yana Samsudin kesayangan kite itewww. Hikhikhik.. Macam biasa, Yana Samsudin sangat ler friendly bila bertemu peminat nye. I like like!!

 

 

P2210978

Ohhh girlssss jangan jeles sangat okayh? Abam Shaheizy pon mesra alam.. eh ehh mesra dengan peminatnyeww hikhik… Walaupun diserbu oleh peminat-peminat beliau tetap senyum dan layan aje walaupun dia kena rushing pergi tempat lain.

 

 

P2210982

Last but not least gambar dengan heroin filem Adnan Sempit 2 iaitu Intan Ladyana harus lah ada kan.. Turut bergambar sama ialah Mejar David Teo. Fuhhh Intan ni memang lawa derr.. Putih melepak gituuu. Jeles seyh! Huhuhuu… Dan aku baru perasan this is the ONLY picture yang menampakkan seluruh outfit yang aku pakai malam tu. Hooo???

 

Okayy… itu sahaja untuk kali ini. Kalau aku up semua gambor kat dalam blog ni mau nya stuck 40 jam untuk loading sahaja. Hikhik… Okaylah sekali lagi nak berterima kasih kepada Yana Samsudin fan club iaitu YANA SUPER FRIENDS (YSF) kerana sudi jemput aku untuk majlis pra tonton ni. Dan terima kasih kepada MiG untuk peluang ini.

 

 

Like fan page : Saya Suka Menaip for more pictures of the event!!

 

 

Sign PNG NisaKay


16 ulasan:

  1. cantiknya intan ladyana.. bestnyaaa :)

    BalasPadam
  2. best la jumpa shaheizy sam.....waaaa

    BalasPadam
  3. Best kan movie ni & cik nisa memang always comel.. hehehe

    BalasPadam
  4. semua duk pakai spek mata besaq noo.. cumel!:)

    BalasPadam
  5. suka jugak yana samsudin tu.. camne nk masuk fan club dier ye?

    BalasPadam
  6. yunk..awk post gmbr kite..awww malu ye..hakhak..maceh2 :)

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay