Ahad, 26 Februari 2012

Jom ramai-ramai terjah mereka…

 

Assalamualaikum…

 

Wah wahh dah lama aku tak promote blog-blog lain.. Kali ni aku nak promote lagi, khas untuk blogger-blogger baik hati yang pernah mention aku dalam blog mereka. Terharu aku tau.. Maklumlah blog aku tak seberapa dan hanya picisan kalau nak dibandingkan dengan blog-blog lain yang sukses dan ramai pembaca…

 

So, kepada blogger di bawah, sebagai tanda terima kasih aku nak promote blog korang kat sini ye.. Tapi maaflah, blog tak seberapa aku ni punya trafik yang tak seberapa jugak.. Kepada yang membaca jom ramai-ramai bagi sokongan kepada blogger di bawah dan lawati blog mereka…!!!

 

outing 221

my new banner

 

Capture

 

22

 

header myza

 

Okay apa lagi jom ramai-ramai lawat blog mereka sekarang jugak! Kita naikkan trafik dorang hari ini okay… Kepada blogger-blogger di atas,  terima kasih sekali lagi. Sungguh baik hati kalian sudi mention nama aku atau nama blog ni dalam blog kalian. Muah muah…

 

 

Sign PNG NisaKay


18 ulasan:

  1. wah.. best nye kene promote.. wewewee ^^

    BalasPadam
  2. Nak kena design header cun cun dulu la...mana tau satu hari nanti nisa promote blog aku plak...

    BalasPadam
  3. terpampang besar muke aku..haha..btw thanks nisa. selalu je stalk blog nisa. heee..stay gojes dear :)

    BalasPadam
  4. dah terjah...lawa blog mereka...suka

    BalasPadam
  5. i think, akak nisa kene buat satu satulahh.. dengan detail. malas nak carik/tekan about me dorang. n malas jugak nak tekan semua :P

    BalasPadam
  6. nisa... kalau blog nisa ni dh picisan. blog sy lagilah. hahahaha..

    BalasPadam
  7. wah nampaknya sifat humble Nisa sungguh terserlah dalam entry ni..bagus2..saya suka..dan akan saya terjah blog2 yg dinyatakan

    BalasPadam
  8. wah..hebat hebat suma blogger ni.. jom la terjah cik anis pulak :)

    BalasPadam
  9. ada yg kenal.. ade yg belom.. so so so.. meh kita terjah mereka.. ^_^

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay