Sabtu, 31 Mac 2012

Digi WWWow Awards kembali lagi!!!

 

Assalmualaikum…

 

Mak aihh berkurun pulak aku peram entry ni.. asyik lupa je nak update. Benda lain ingat pulak aku nak update ye! Terima kasih tidak terhingga kepada Nuffnang kerana sentiasa memberi peluang kepada aku untuk menghadiri event yang best best. Dan kali ni aku dijemput untuk menghadiri press conference dan pelancaran Digi WWWow Awards!

 

P3242964

Yeayyy DIGI WWWOW AWARDS kini kembali! Korang boleh calonkan blogger atau sesiapa yang dirasakan sesuai untuk kategori-kategori yang ada. Hehee okay gambar di atas menjelaskan ekspresi aku yang datang lambat. Aku terlampau penat dan bangun lambat, maka aku sampai aje press conference dah habis. Yang ada lunch je..

 

 

P3242965

Lunch pada hari tersebut ditaja oleh NANDO'S MALAYSIA. Pergghh memang heaven la kan, dah lah datang lambat, perut memang tengah berkeroncong, lepas tu dapat makan makanan yang best. Terima kasih NANDO'S MALAYSIA di atas hidangan yang memang best! Eh ehh dalam gambar tu boss aku and his wife la. Hehee..

 

 

P3242966

Aku ingatkan event dah habis. Rupanya banyak lagi yang menanti di dalam! Haaa.. ada pulak games dan presentation daripada para jemputan. Masuk-masuk aje bangunan Digi HQ tu aku diterjah menatang neh. Ooh mak kauuu!!!

 

 

P3242980

Okay slot selepas makan tengahari ialah presentation dan game yang dikelolakan oleh wakil-wakil dari Twitterjaya. Dan di dalam gambar di atas ialah ahli kumpulan aku untuk game tersebut. Dari kiri : Joseph, Nisa Kay dan Rabiatul Adawiyah.

 

 

P3242978

Sekali kami kena buat parody lerr!! Kan Twitterjaya terkenal dengan video-video parody nya seperti Cinta Muka Bulu dengan video Lembu Nak Jaga. Kitorang pun kena buat parody!! Argghh tension kejap. Nasib baik Joseph pandai acting orangnya. Sporting gila pulak tu. Kitorang kena buat parody untuk lagi I’m Sexy And I Know It.

 

 

P3242991

Seriously kitorang tak sangka yang kitorang menang untuk game parody tuuuu!!! Oh my aku ni setiap kali pergi Digi HQ ni memang bawak balik hadiah kan.. Hehehe Alhamdulillah… ada hadiah ke takde hadiah ke tu semua rezeki dari Allah.. Kalau dia nak bagi sure dapat kan??

 

 

IMG_3258

Lepas game parody tu, kami masuk dalam pulak, untuk presentation dari team JinnyBoyTV. Memang kami sangat bertuah sebab kami semua yang datang ni dapat menonton video MY GENERASI tu dua hari lebih awal, maknanya masa kami menonton video tu mereka belum upload dalam youtube.

 

Okay time for next game! Gambar untuk game ni takde lah pulak.Kitorang main game ABUDEN, yang diinspirasikan dari video Abuden?! yang dihasilkan oleh JinnyBoyTV. Masa game ni kumpulan aku biasa-biasa aje sebab tak konfiden dan takde idea. So tak menang. Hehehe…

 

 

IMG_3233

BLOGGERS SPOTTED on that day : Pen Merah, Nisa Kay, Maria Elena, Rabiatul Adawiyah, Mohd Zaid, Uzair Othman, Nicholas from Nuffnang, Pinky & Shah (Nuffies).

 

 

IMG_3254

Tak lupa juga ada blogger Aimie Hazerin, Bicara Mak Dara dan Mia Liana.

 

Sekali lagi, terima kasih yang tidak berbelah bagi buat Nuffnang dan juga Digi di atas peluang keemasan ni. Kalau pergi event Digi memang best gila sebab ada presentation and games. Kalau lucky boleh bawak balik hadiah. Memang meriah la kan.. So kepada semua, terjah website Digi WWWow Awards untuk mengundi calon kegemaran anda! Kbai.

 

 

Sign PNG NisaKay


15 ulasan:

  1. kena jemput digi wwwiw awards . awesome! :D nampak meriah je event tu ^^

    BalasPadam
  2. Woww... bestnyer.. tapi nisa muka kelaparan.. hehehehe ;)

    BalasPadam
  3. wowww...best nyee jumpa blogger lain...

    BalasPadam
  4. waaa dapat jumpa jin lahhhh ! :D
    btw ape yang akak dapat tu ? hihi

    BalasPadam
  5. agaj2 spe lah yg menang digi award thn ni..huhu

    BalasPadam
  6. hope u win nanti ye nisa for #DiGiWWWOW Awards :)

    BalasPadam
  7. ayat bila pergi jer mesti dapat hadiah.. itu yang bestnyer..... dapat hadiah apa yer?

    BalasPadam
  8. nisa, ur cardigan is so nice!~ beli dekat mane?

    BalasPadam
  9. wah,dpt jmpe kak maria elena,bestnye,.

    BalasPadam
  10. eh, aku rasa pen merah dh lama update sal nie. asal ko nie lambat sangat nie. haha. bz letu. retis.

    BalasPadam
  11. pergh sedap tu makan sponsorrrrrrrr

    BalasPadam
  12. Follow you dear . follow me back :)

    BalasPadam
  13. Pembetulan:

    twitterjaya.my tiada kaitan dengan TwitterJayaTV yang bagi talk pada hari tersebut.

    TwitterJayaTV official pages:
    http://facebook.com/TwitterJayaTV
    https://www.youtube.com/user/TwitterjayaTV

    see also TJTV 1st video blog for this event:
    http://youtu.be/M2gjYy91zMI

    @encikzymn, DOP TJTV

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay