Isnin, 18 Jun 2012

NESCAFÉ UHT Milk Coffee baru yang best best best!

 

Assalamualaikum..

 

Bagi seorang yang kurang menggemari sebarang minuman kopi, memang aku ni susah lah nak minum kopi. Tapi kadang-kadang aku teringin jugak minum kopi atau Nescafe. Sebab aku tengok Nescafe banyak jugak variasi kopi yang sedap-sedap.

 

Aku rasa aku ni macam budak-budak yang baru nak membesar dan baru nak membiasakan diri dengan minuman berkafein macam ni. I’ve been wondering for quite some times, ada tak minuman kopi yang sesuai untuk golongan yang masih baru terhadap minuman berkopi macam ni???

 

P1010439

Dan yeahhhh Nasib baik dengan adanya NESCAFÉ UHT Milk Coffee yang baru ni kompem ubati kekecewaan aku yang susah nak menikmati kopi woot woot! Nak tahu kenapa?? Sebab NESCAFÉ UHT Milk Coffee ni ialah minuman kopi berperisa sederhana, dengan rasa yang lebih bersusu.

 

 

NESCAFE 13

HAKHAKHAK!! Comel tak aku? Tu kawan aku tu nama dia Elfiandri. Sorry ye El, dah macam Justin Bieber lak rambut kau. Ahaksss… Macam mana nak buat gambar macam ni? Jom weh ramai ramai ke facebook fanpage NESCAFE LIGHT LIGHT niii!! Korang pon boleh kembangkan muka korang macam aku buat!

 

Tengok video ni betul-betul macam mana nak main application kembangkan muka tuh. Kekekeke… Kalau tak faham jugak mari sini semua mari rapat aku tunjukkan step by step macam mana nak main application ni.

 

 

NESCAFE 1

STEP 1 – Pergi ke link https://www.facebook.com/NescafeLightLight dan klik LIKE pada page Nescafe Light Light ni (kalau belum like)

 

 

NESCAFE 2

STEP 2 – Klik pada kotak aplikasi NESCAFE UHT Dare U Slurp

 

 

NESCAFE 3

STEP 3 – Bila paparan macam ni keluar, korang klik PLAY NOW

 

 

NESCAFE 4

STEP 4 – Klik Go To App

 

 

NESCAFE 5

STEP 5 – Klik Allow

 

 

NESCAFE 6

STEP 6 – Klik Play Now sekali lagi.

 

 

NESCAFE 8

STEP 7 – Pilih gambar dari folder Facebook atau Desktop atau webcam.

 

 

NESCAFE 9

STEP 8 – So bila dah pilih gambar tu korang boleh adjust posisi dan saiz muka. Baju dan rambut pun boleh pilih..

 

 

NESCAFE 10

STEP 9 – Tarik gambar Nescafe UHT Milk Coffee tu kat tangan.

 

 

NESCAFE 11

STEP 10 – Lepas tu korang kena klik banyak banyak banyak kali pada kotak tu. Klik selaju mungkin tau! Makin laju korang klik, makin kembang la kepala korang. Kekekee…

 

 

NESCAFE 12

STEP 11 – Haaa bila dah kembang kepala korang tu, boleh lah pilih background yang korang suka. Lepas tu post gambar kat facebook! Hahaa..

 

 

NESCAFE 14

Haaa satu lagi gambar! Kihkihkihh… Comel tak?? Comel tak?? Korang pun try la application ni. Kelakar pulak! Jangan lupa pergi kat facebook fanpage NESCAFE LIGHT LIGHT lepas tu try application ni tau! Lalalaa…

 

 

Picture2830

Okay aku rasa kalau in real life macam ni kot muka aku kalau kembang! Kekekee… Personally aku sukakan rasa bersusu Nescafe UHT Milk Coffee ni. Rasa kopinya tak berat, so aku boleh minum yeayyy! Best best best! Jangan lupa dapatkan Nescafe UHT Milk Coffee  kat kedai berhampiran okayh! RM1.50 jeee sekotak!

 

Psstttt! Jom tengok video aku dengan kawan-kawan enjoy Nescafe UHT ni.

 

 

 

Sign PNG NisaKay


17 ulasan:

  1. baguih la .. kite pon dak minat sgt kopi . kene terai nie ..

    BalasPadam
  2. salam gan ...
    menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
    di tunggu kunjungan balik.nya gan !

    BalasPadam
  3. salam gan ...
    menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
    di tunggu kunjungan balik.nya gan !

    BalasPadam
  4. Heheh me tak minum susu so memang tak minum lah kan nescafe, teh or anything yang ada susu. Tp kawan2 selalu lah minum hehe :D

    BalasPadam
  5. suka nescafe! leh laa beli nanti
    ;)

    BalasPadam
  6. kihkihkih pic comei..

    oo sdp eh air tu..slalu gak nengok iklannya kua tp xpena plk try..

    lov mmg pgile kopi.. kne try nih!! ala nape bideo xbleyh bokak ni?huwaaaaaaaa

    BalasPadam
  7. dapatkan ianya dipasaran SEKARANG!!!!

    BalasPadam
  8. mcm best je.. nak cuba jugak la.. hehehe

    BalasPadam
  9. pjaz dh try gara mau stay up utk study, alih2 lagi mengantuk..hehheh
    but NESCAFÉ UHT Milk Coffee mmg cool =)

    BalasPadam
  10. akak nampak mcm gelap sikit je dlm video ni

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay