Jumaat, 24 Ogos 2012

Beli belah di Senheng dan berpeluang menangi SONY INTERNET TV !

 

Assalamualaikum semua…

 

Salam Aidilfitri buat semua. Wah kemain kan raya tahun ni, nampak macam meriah je dengan baju baru, perhiasan baru, kasut baru.. semua benda baru lah! Dah tu bila sampai musim raya ni lah para ibu-ibu berlumba-lumba nak hias rumah dengan peralatan dan perabot baru ye dak?

 

So, seminggu sebelum raya hari tu aku ada jalan-jalan dengan mak dan abah ke bandar, nak ke Senheng katanya, nak usha TV baru… Amboi mak, TV kat rumah tak cukup besor ke? Kemain nak usha TV baru. Kihkihkih… Sedang mak abah mencuci mata kat Senheng, aku ternampak poster kemain besor kat dalam kedai tu !

 

image005[2]

SPIDER-MAN !! Siapa minat Spider-Man mesti suka berita yang aku nak war-warkan ni hehehe… Dengan pembelian di Senheng, anda berpeluang mendapat merchandise Spider-Man edisi terhad ni dengan percuma  !! Haa macam mana nak dapat tu??

 

 

DDD87538-BA55-4F71-A36F-F2D79C799669

Dengan pembelian bernilai RM999 hingga RM1998 anda layak mendapat sebuah beg kasut Spider-Man !

 

 

2D2269C2-90FD-4453-AC54-60F2E1437B87

Untuk dapatkan payung Spider-Man ni pulak, anda hanya perlu berbelanja dari RM1999 hingga RM2998 !

 

 

770461C6-2B58-4FC7-8E49-C3EEF50BA0D1

Dengan pembelian, RM2999 hingga RM3998 pula Travel beg edisi terhad Spider-Man ni pulak mungkin menjadi milik anda !

 

 

64D8F8C5-1E15-4CE6-8F09-F45AE8AECA86

Karpet stylo Spider-Man edisi terhad ni pula bakal menjadi milik kepada pembeli yang berbelanja RM3999 ke atas !

 


 

Haaa mudah sangat nak dapatkan barangan percuma dari Senheng ni ! Barangan edisi terhad pulak tu ! Alang-alang nak berbelanja menghias rumah sempena hari raya ni, dapat pulak hadiah percuma, best kan?

 

 

Review Sony KDL-40EX650 LED HDTV.[6]

AHAHHH !! TV baru raya ini? Mungkinkan SONY INTERNET TV ini menjadi milik anda? Mungkin rezeki anda di bulan Syawal yang indah ini untuk memenangi TV ini ??? Haa tiada apa yang mustahil okay! Macam mana nak menang TV ni??? Anda semua baca elok-elok setiap info kat bawah ni :

 

 

  • Dengan setiap pembelian bernilai RM999 ke atas, anda berpeluang untuk memenangi sebuah daripada 50 buah SONY Internet TV 46” (KDL-46EX650)
  • Jawab soalan yang mudah sangat : SENHENG® and senQ® Digital Station are the official sponsor for The Amazing Spider-Man. (True) (False)
  • 3 peluang untuk menang jika anda membeli mana-mana produk jenama SONY atau membuat pembayaran dengan menggunakan Hong Leong & EON Bank Credit Card / skim pembayaran mudah AEON.

 

Haaa anda semua dah faham apa yang diperlukan untuk anda semua menyertai Shop & Win Contest di Senheng ni?? Baiklah, kalau dah faham jom tengok pulak langkah-langkah untuk memenangi TV 46 inci ni woot woot !!

 

1. Buat pembelian bernilai RM999 dan ke atas (di dalam satu resit) di mana-mana cawangan Senheng atau senQ yang terlibat.

2. Dapatkan borang penyertaan dan lengkapkan borang tersebut.

            - Jawab soalan mudah

            - Isikan butiran peribadi anda di borang tersebut.

            1. Name

            2. PlusOne No

            3. S/O No (very IMPORTANT – need to fill up full – e.g. SON or SCS)

            4. Phone No (mobile phone preferred)

            5. Email Add

            6. Signature

           -  Sign form

3. Anda perlu mengisi borang tersebut dengan lengkap. Borang yang tidak lengkap akan menyebabkan penyertaan anda ditolak.

 

 

Haaa mudah sangat kan? Beli, isi borang, jawab soalan mudah dan anda berpeluang memenangi TV baru! Haaa mungkinkah rumah anda yang akan dihiasi dengan TV baru nanti? Kalau nak tahu anda semua kenalah join dulu contest ni ! Cepat-cepat bagitahu mak ayah masing-masing ye! Ajak mereka ke Senheng berhampiran sekarang juga !

 

 

Bukan itu sahaja – Facebook Senheng ada pula ‘contest’ Spider-man yang lain untuk memenangi Sony PS3!

Fuhh…banyak ganjaran dari Senheng!

 

 

Lawati laman berikut untuk maklumat lanjut :

http://www.senheng.com.my/

https://www.facebook.com/SenhengElectric

 

 

Sign PNG NisaKay


6 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay