Isnin, 27 Ogos 2012

Terima kasih Ya Allah, terima kasih Annas Easkey!

 

Assalamualaikum…

 

Wahh meriahnye Syawal, umat Islam menyambut kemenangan sebulan kita berpuasa. Tapi sedih jugak sebab Ramadhan bulan mulia dah berlalu.. Apakah kita berpeluang lagi nak mengumpul amal ibadah di bulan Ramadhan akan datang? Mudah-mudahan ya…

 

Di bulan Syawal ni jugak aku kena berkejar buat review yang dah lama sangat sangat tertangguh, entry berbuka puasa, events dan entry raya. Semua kena buat sebelum aku berangkat ke Pulau Mutiara. Baiklah.. entry kali ni adalah entry sebagai tanda syukur kepada Allah dan terima kasih kepada blogger / photographer yang amat dikenali rakyat Malaysia iaitu ANNAS EASKEY.

 

Sebelum raya hari tu photographer Annas Easkey menganjurkan contest duit raya. Peserta cuma perlu buat entry mengenai beliau. Syarat pun mudah aje. Aku suka join contest yang syaratnye mudah-mudah je. Hehe.. aku ambil hampir sejam jugak sebelum mula menaip. Sebab aku nak hasilkan entry yang ikhlas untuk Annas Easkey. Menang atau tidak, itu rezeki masing-masing kan..

 

annas3

 

Hari ni aku masuk blog Annas Easkey setelah di Dashboard blogger.com aku memaparkan yang beliau ada entry terbaru. Dup dap dup dap kejap bila entry baru beliau itu adalah entry mengenai keputusan contest yang dianjurkan beliau. Allah! Aku hampir saja lupa mengenai contest tu! Oh ya, untuk contest Annas tu, KLIK SINI untuk baca entry aku.

 

annas4

YA ALLAH !! Terkejut aku melihat senarai pemenang yang dipilih oleh Annas Easkey. Nama yang kedua tu.. Nisa Kay.. Ya Allah macam tak percaya pun ada.. dua kali aku refresh page blog Annas sebab nak make sure apa yang aku nampak. Ternyata nama dan link blog aku yang tertera di situ.

 

ALHAMDULILLAH !! Ya Allah.. rezeki Syawal. Sesungguhnya Allah Maha Pemurah. Kepada Annas Easkey juga, anda juga seorang yang pemurah. Terima kasih di atas keikhlasan hati anda untuk berkongsi rezekiNYA dengan kami. Semoga Allah permudahkan jalan anda, dan semoga Annas terus tabah dan terus mencipta nama sebagai rakyat Malaysia yang berjaya inshaAllah !

 

 

Sign PNG NisaKay


21 ulasan:

  1. alhamdulillah rezeki di bulan syawal ni

    BalasPadam
  2. wahhh... tahniah nisa.. rezeki rezeki...

    BalasPadam
  3. tahniah ehhehe eh nama kite pun ad la :D

    BalasPadam
  4. thniah nisa..duit raya la tu..hehe

    BalasPadam
  5. dh agak awak akan menang!! first2 baca dulu dh agak dh annas akan pilih nisa hehe

    BalasPadam
  6. wah congratss! rezeki duit raya :)


    NEW ENTRY EINA :
    http://cdiena.blogspot.com/2012/08/tutorial-adobe-photoshop-cara-untuk.html

    BalasPadam
  7. waa congrates nisa! murah rezeki nisa sekarang. lagi2 dah nak masuk study semula ni kan!

    ONLINE SHOP!!
    jom terjah entri baru tengok ade ape kat online shop ni!!

    http://patehadnan.blogspot.com/2012/08/cuci-cuci-mata-farazizs-shop.html

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay