Rabu, 22 Ogos 2012

Jom bergaya dengan tutorial hijab Scarflets, dan berpeluang menang RM1500 !


Assalamualaikum…



AD_SH_180ml-horz

Siapa tak kenal jenama SUNSILK? Haaa jenama yang begitu popular ni merupakan rangkaian syampu dengan harga yang amat berpatutan tapi dengan kualiti tinggi. Kat rumah aku aje macam-macam jenis Sunsilk yang kami guna. Mak aku suka Sunsilk Lively Clean & Fresh (hijau) tu, adik aku suka Sunsilk Silky Smooth & Manageable (pink), abah aku pulak pakai Sunsilk Andti-Dandruff Solution  yang warna biru. Aku pulak pakai Sunsilk Damaged Hair Reconstruction untuk perbaiki rambut rosak.




399558_430651053645856_662164783_n

Tapi sekarang aku bertukar kepada Sunsilk Lively Clean & Fresh sebab dia ada rumusan untuk mengawal minyak pada kulit kepala, memastikan kulit kepala bersih dan segar. Memang sesuai sangat dengan wanita bertudung!


Sebab kadang kala bila cuaca panas, kulit kepala akan mula gatal-gatal sebab kulit kepala kurang bersih dan berminyak. Bila pakai je syampu ni serius masalah tu boleh di atasi!  Dengan kesegaran yang berpanjangan, kita para wanita berhijab pun akan merasa lebih yakin untuk berhadapan dengan orang ramai, takdelah tergaru-garu kepala tu ye dak!


Baiklah, bercerita pasal Sunsilk Lively Clean & Fresh ni, pada 12 Julai hingga 26 Julai yang lalu Sunsilk ada menampilkan gadis-gadis Scarflets dengan gaya-gaya tudung yang menawan untuk para hijabista semua. Korang kena undi gaya kegemaran dan pengundi bertuah akan dapat pergi ke bengkel bersama Scarflets!




finalis

Dan kini, 4 gaya tudung dengan undian tertinggi akan tampil dengan video tutorial.




SS_prizes_screenshot

Untuk minggu ketiga hingga minggu keenam (6 Ogos hingga 31 Ogos 2012) pula, korang berpeluang menang hadiah! Empat pemenang bertuah akan dipilih setiap minggu untuk memenangi wang tunai RM1500 dan memenangi jemputan ke Bengkel Hijab Sunsilk!


Korang hanya perlu pergi ke facebook Sunsilk Malaysia, tengok video tutorial tersebut, belajar memakai hijab seperti dalam tutorial, dan ambik gambar anda menggayakan hijab tersebut dengan tema mingguan. Haa jadilah hijabista yang paling vouge de vass sebab anda mungkin memenangi hadiah di atas!!



Selain daripada dapat bergaya dengan gaya hijab yang cantik di pagi raya, kalau menang, bertambah-tambah seronoklah sebab dapat duit raya kan??? Selamat mencuba!




Sign PNG NisaKay

2 ulasan:

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay