Isnin, 6 Ogos 2012

Jalan-jalan Cuci Mata – RINAMI SANIA

 

Assalamualaikum..

 

Wah wahh lama sungguh aku tak buat segmen jalan-jalan cuci mata ni. Dan itu bermakna dah lama jugaklah aku tak berkongsi dengan korang semua online shop apa yang best untuk diterjah, dan semestinya untuk.. ehem ehem SHOPPING!! Huahuaa..

 

Dan musim-musim nak raya ni kan.. mesti ramai yang sibuk membeli-belah baju raya.. Bagi aku baju nak beraya bukan takat baju kurung / jubah / kebaya dan lain-lain tu.. nak kena ada jugak baju-baju yang macam dress-dress sume tu untuk kita melaram tika berjalan-jalan. Cewahhh! So untuk baju-baju melaram uolls.. jom kita cuci mata kat online shop ni :

 

blog header

FACEBOOK PAGE : https://www.facebook.com/RinamiSania

BLOGSHOP : http://rinamisania.blogspot.com/

 

 

RINAMI SANIA ini diinspirasikan dari pemilik asal online shop Mrs. Lady's Stylo Closet yang pernah sponsor hadiah beg yang gojes-gojes masa aku buat giveaway besar-besaran dulu.. So sekarang butik ni dah menjalani penjenamaan semula (rebranding) dan membawa sebahagian daripada collection Rina Isa Couture. Baiklah! Jom tengok apa yang best kat RINAMI SANIA ni ye..

 

 

cats

Antara produk yang dijual oleh RINAMI SANIA ialah polka dot top yang comels sangat ni! Sangat sesuai dipadankan dengan seluar jeans untuk gaya santai dan lincah. Dan juga gayakan dengan maxi skirt untuk penampilan feminin dan bersedia ke majlis-majlis wah wah!! Dapatkan info lanjut mengenainya di sini : http://rinamisania.blogspot.com/2012/06/rinami-tops-collections.html

 

 

1-horz

Haa bercakap pasal maxi skirt pulak, RINAMI SANIA turut menjual custom made produk yang unik dan cantik! Ada pelbagai pilihan warna dan corak serta design maxi skirt bagi mereka yang sukakan maxi skirt! Boleh tengok-tengok kat sini ye : http://rinamisania.blogspot.com/2012/05/maxi-skirts.html

 

 

cats22

Dan elok je musim-musim nak raya ni.. tak sah kalau tak beli tudung baru kannn. Barulah vogue de vass dengan tudung baru di pagi raya! Hehehe meh meh pilih shawl yang cantik dan unik hanya di RINAMI ISA. Tengok sini untuk lebih banyak pilihan : http://rinamisania.blogspot.com/2012/05/rinami-shawls.html

 

 

sufi suri

Oppsss belum habis lagi ye! Di RINAMI SANIA juga ada menjual dress moden yang sesuai dipakai oleh semua golongan wanita. Tak kira ibu atau anak.. dress moden ni sesuai sangat sangat kalau nak dipakai sehari-hari atau di majlis berbuka puasa, beraya ke.. Korang boleh usha lagi kat sini : SURI DRESSES atau SUFI DRESSES.

 

Haa produk-produk yang aku duk pung pang pung pang suruh korang usha ini adalah antara produk yang masih available untuk korang shopping! Haa apa tercegat lagi, usha dan shopping cepat-cepat! Minggu depan dah raya haaa :p

 

disc-small

Wahhh DISKAUN!! DISKAUN !!! Kalau sebut pasal sale atau diskaun siapa tak suka kan? Korang hanya perlu LIKE facebook page RINAMI SANIA dan share di facebook anda, war-warkan page ni kepada kawan-kawan dan anda layak untuk menerima diskaun RM10 terhadap mana-mana pembelian dari koleksi Maxi Skirt dan koleksi Shawl !

 

Tawaran diskaun hanya sah hingga 30 Ogos ni tau! So memandangkan kita dah nak raya, takut takde masa pulak nak shopping sebab nanti sibuk, poslaju lagi nak cuti. Haaa apa lagi, LIKE, SHARE dan shopping di RINAMI SANIA sekarang!!

 

 

FACEBOOK PAGE : https://www.facebook.com/RinamiSania

BLOGSHOP : http://rinamisania.blogspot.com/

 

 

Sign PNG NisaKay


4 ulasan:

  1. thnks for sharing akak :)

    BalasPadam
  2. tima kasih nisa, akak memang tengah cari baju raya....

    selamat berpuasa & selamat hari raya

    http://memoriessharidz.blogspot.com

    BalasPadam
  3. Alahai. Untuk perempuan je ke. Lelaki tak dak? Hehe! Baju polka dot ni bagus kalau beli utk mak.. Hehe.

    BalasPadam

TINGGALKAN KOMEN ANDA, PLEASE!

Copyright © Nisa Kay